عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: عده ای در جریان تصویب برجام به دنبال این بودند که ثابت کنند مجلس محل تضارب آراء و افکار نیست.

به گزارش خبرآنلاین، بهروز نعمتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس خاطرنشان کرد: موضوع برجام با همه حواشی ریزو درشت و برخی بداخلاقی ها وتهمت ها و تجمعات غیرقانونی مقابل مجلس، به تصویب اکثریت نمایندگان و شورای نگهبان رسید.

وی افزود: عده ای به دنبال این بودند که ثابت کنند مجلس محل تضارب آراء و افکار نیست و با اتخاذ رفتارهای دیکتاتورمآبانه و هتاکانه خویش در پی اثبات این بودند که «حسینیان» زمان اند و کسانی که با اندیشه آنان مخالفند و این اندیشه را بر نمی تابند، «یزیدی» هستند! اما به واقع، کجای این تفکر با رفتار و گفتار امام راحل به عنوان چراغ هدایت انقلاب و خلف شایسته ایشان، یعنی مقام معظم رهبری همخوانی دارد؟

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت تاکید کرد: به این افراد از چه آسمانی الهام شده است که چکیده گفتمان اصولگریی هستند؟ و آیا دروغ، اتهام زنی، هتاکی و افراطی گری، رفتار انقلابی است؟

وی تصریح کرد: مجلس به عنوان عصاره فضائل ملت، بیدار است. در این خصوص تذکر جدی می دهم به هیات رئیسه که کار کمیسیون برجام به اتمام رسیده است و با ارائه گزارش نهايي آن، این کمیسیون به تاریخ پیوسته است. بر این اساس؛ جلسات بعدی این کمیسیون با چه مجوزی تشکیل می شود؟

نعمتی خاطرنشان کرد: دولت باید با تمام وجود و توان نگرانی های مقام معظم رهبری و مردم و نمایندگان مجلس را در اجرای برجام مرتفع کند و با اجرای دقیق قانون، به دنبال این باشد که بهانه را از دست بهانه گیران بگیرد و از این فرصت استفاده نموده و همه توان خود را صرف اقتصاد مقاومتی نماید.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =