تصاویر لورفته حکایت از آزمایش اپلیکیشن جدیدی توسط اپل برای راهنمایی کاربران آیفون و آی پد برای حل مشکلات فنی دستگاه، دارد.

به گزارش خبرآنلاین، اپلیکیشن مذکور ابتدا با پرسش و پاسخ شروع‌شده تا رفع مشکل در همان مرحله صورت گیرد ، وگرنه رزرو زمان و مکان برای بردن دستگاه معیوب به فروشگاه و یا تلفن زدن برای حل مشکل در مراحل بعدی تعریف‌شده است.

مکان‌های موسوم به Genius Bar در فروشگاه‌های اپل بعضاً پیچیده و خسته‌کننده بوده و به دلیل وقت‌گیر بودن، این اپلیکیشن توسعه‌یافته است تا بخشی از مشکلات که به‌صورت از راه دور حل می‌شود، روی مهندسان فروشگاه لود نشود.

چت آنلاین و ارسال اسکرین شات برای مهندسان اپل یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن است که معمولاً با این سؤال که آیا ابزار شما ثبت‌شده است، شروع می‌شود.

 

5656

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =