انتقاد نماینده تبریز از صداوسیما: مردم آذربایجان غیرت دارند

نماینده مردم تبریز در مجلس خواستار شناسایی عوامل پشت پرده اهانت به قومیت ها از جمله مردم استان های آذری زبان شد.

به گزارش خبرآنلاین، محمداسماعیل سعیدی در بخشی از نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص پرهیز از اهانت به قومیت‌ها،گفت: آقای سرافراز! دهان آذربایجانی ها معطر به تمامیت ارضی و ذکر یا حسین(ع) و یا اباالفضل(ع) است. مردم آذربایجان دارای غیرت و شجاعت هستند. بیش از 40 هزار شهید مربوط به شهرهای آذربایجان غربی و شرقی است، لذا ولایتمداری و عشق به اهل بیت آذری‌ها شهره عام و خاص است به گونه ای که در مقاطع مختلف وحدت ملی و حفظ استقلال تمامیت ارزی را به اثبات رسانده اند.

وی افزود: بوی گند از دهان کسانی می‌آید که با توهین به قومیت‌ها و ملیت ها به دنبال تکمیل پازل دشمن هستند و در جهت دامن زدن و شدید اختلافات قومیتی یقین بدانید موضوع مهم و اساسی است لذا وزیر اطلاعات نسبت به شناسایی عوامل پشت پرده این موضوع و اهانت به غیرت مردم آذربایجان اقدام جدی نماید.

27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    8 14
    واس مازندران فیلم درست چیزی نگفتیم حالا تازه متوجه شدید ک دارن به بعضیها توهین شده.
  • بی نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    9 7
    تمامیت ارضی
  • روشنفکر A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    28 3
    گرچه راست میگویی اماحرفهایت بیشتربوی تبلیغات دراستانه انتخابات رامیدهدمثل بقیه نمایندگان که کم کم شروع کرده اندبه گدایی وفریب برای رای
  • نسیم A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    21 7
    خدا رو شکر همه وظایفت رو انجام دادی فقط مونده موضوع توهین به اذری ها. بزرگترین پیام عاشورا دوری از کینه توزی و بخششه بخشیدن هنره نه انتقام .
  • بی نام A1 ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    10 20
    صداوسیما دژ نفوذ ناپذیریست که هیچکس حق اعتراض به عملکرد توهین آمیز وخودسرانه آنرا ندارد بااین اوضاع ،مگر حرف ما ملت آذربایجان ،به گوش کسی میرسد؟؟؟شکایت از کی به کی؟؟ آقای پیرموذن شکایت به کجا ؟؟ازکجا ؟؟ دلت خیلی خوشه