ایرنا نوشت: اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در جلسه امروزشان با برهم زدن نخستین همایش اصلاح طلبان در قرچک ورامین مخالفت کرده و خواستار بررسی این موضوع از سوی مسوولان ذیربط شدند.

سید محمد سادات ابراهیمی افزود: در جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس موضوع برهم زدن همایش اصلاح طلبان شهرستان های پیشوا، قرچک و ورامین که با حضور عبدالواحد موسوی لاری برگزار شد مورد بررسی قرار گرفت و به اتفاق آرا اعضای این فراکسیون مخالفت خود را با این اقدام اعلام کردند.
وی خاطرنشان کرد: برهم زدن تجمعات قانونی نشان از دستپاچگی جریان تندرو در کشور دارد زمانی که مجوزی گرفته می شود نباید با رفتارهای غیرقانونی موجب برهم زدن نظم شد.
نماینده مردم شوشتر در مجلس ادامه داد: کسانی که داعیه دار نظام و ولایت هستند چرا باید این گونه خلاف منافع ملی عمل کنند و باید بدانند اقداماتشان باعث دلسردی مردم می شود.
سادات ابراهیمی یادآور شد: حواس گروه های سیاسی باید جمع باشد و در جهت تقویت نظام و دلگرمی مردم گام بردارند، نباید حرکت های آنها باعث یاس و ناامیدی شود.
وی افزود: آنها باید بدانند این گونه حرکات برعکس جواب می دهد زیرا مردم از اقدامات خودسرانه استقبال نمی کنند و به شدت واکنش منفی نشان می دهند.

همچنین کمال الدين پیرموذن عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان با اشاره به بررسی لزوم تاثیرگذاری اعضای فراکسیون در مجلس آتی، به مهر گفت: مقرر شد آقای لاریجانی در تعامل با بزرگان نظام در این خصوص اقداماتی انجام دهد. او همچنين از لغو عضویت نقوی حسینی نماینده ورامین از فراکسیون رهروان با تصویب هیات رئیسه این فراکسیون خبر داد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =