روزنامه اعتماد نوشت: آیت‌الله محسن غرویان در واکنش به اتفاقات روز پنجشنبه ورامین، گفت: هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم باید در کشور آرامش بیشتری برقرار کنیم این آرامش خواست مقام معظم رهبری و همه مسوولان نظام است بنابراین همان‌طور که بیان حرف‌ها و بحث‌ها به صورت منطقی اشکالی ندارد اما برهم‌زدن آرامش و برخوردهای اینچنینی با منویات مقام معظم رهبری سازگاری ندارد.

وي تاكيد كرد: با توجه به اينكه مقام معظم رهبري فرموده‌اند من با اين‌گونه برخوردهايي كه با افراد مي‌شود و برهم زدن سخنراني‌ها موافق نيستم سوال بسياري از مردم از مسوولان اين است كه چطور اين افراد با نظرات مقام معظم رهبري مقابله مي‌كنند. وي گفت: ما اميدواريم اتفاقات قرچك ورامين ديگر تكرار نشود چراكه هرچه جلوتر مي‌رويم بايد فضاي بحث، گفت‌وگو و تبادل نظر منطقي‌تر باشد. هدف ما برقراري اتحاد و وحدت ملي است.

سيد كاظم اكرمي، نماينده سابق مردم همدان در مجلس خبرگان رهبري در مورد حوادث اخير در ورامين و پاكدشت و بداخلاقي‌هاي انجام گرفته در اين شهر گفت: ما اخيرا حوادثي از اين قبيل را در كشور شاهد هستيم مانند حوادثي كه در شيراز براي دكتر علي مطهري پيش آمد. اين اعمال خارج از عقل چهره انقلاب را نزد جهانيان زشت و عقب‌افتاده نشان مي‌دهد و در ديد ديگران اين امر را نشان مي‌دهد كه ما در كشور با شيوه‌هاي غيرعاقلانه و به صورت كاملا عقب‌افتاده‌اي رفتار مي‌كنيم.

وزير سابق آموزش و پرورش در دوران جنگ تصريح كرد: وقتي در مجلس شوراي اسلامي به دكتر صالحي كه از نيروهاي ارزشمند انقلاب هستند آن‌گونه حمله مي‌شود و ايشان را تهديد مي‌كنند كه سيمان روي‌شان مي‌ريزند، بايد هم انتظار چنين رفتارهايي را داشت.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =