تسنیم نوشت: رسانه های ترکیه ای از ارسال محموله های کمکی این کشور برای تروریستها در لاذقیه واقع در شمال غرب سوریه خبر دادند.

رسانه های ترکیه  اعلام کردند که نظام این کشور در راستای حمایت از گروههای تروریستی مختلف در سوریه، اخیرا از طریق کامیونهای متعلق به «سادات بکر» سرکرده مافیای نزدیک به نظام اردوغان، کمکهایی برای تروریستها در حومه لاذقیه ارسال کرده است.

پایگاه ترکیه ای "دیکن" اعلام کرد: سادات بکر که کمی پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی اخیر ترکیه حمایت خود از رجب طیب اردوغان و حزب عدالت و توسعه را اعلام کرد، تصاویری از این محموله های کمکی برای تروریستها در حومه لاذقیه در شمال غرب سوریه منتشر کرده است.

این در حالی است که گروههای تروریستی اخیرا بعد از پیشروی نیروهای ارتش سوریه و حملات شدید آنها ضمن سردادن فریاد کمک خواهی از اربابانشان، تهدید به عقب نشینی کرده بودند.

استفاده داعش از غیر نظامیان به عنوان سپر انسانی


روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت که گروه تروریستی داعش برای در امان ماندن از بمبارانهای هوایی از غیر نظامیان به عنوان یک سپر برای خود استفاده می کند.

به نوشته این روزنامه تروریستهای داعشی همیشه در رفت و آمدها و جابجایی های خود غیرنظامیان، کودکان، و زنان را همراه خود می برند تا از آنها به عنوان سپری برای خود در برابر حملات هوایی استفاده کنند.

افزایش بی سابقه عضویت زنان غربی در داعش

روزنامه تایمز انگلستان نیز در مقاله ای به قلم «ویونا هامیلتون» نوشت که پدیده به کار گیری زنان در گروه تروریستی داعش افزایش یافته است به طوری که در ازای هر تروریست مردی که به داعش می پیوندند یک زن نیز به عضویت این گروه در می آید.

هامیلتون با استناده به پژوهشی در آمریکا که از افزایش بی سابقه زنان غربی در داعش حکایت می کند، گفت: یک سوم از زنانی که به داعش می پیوندند نوجوان و بقیه نیز سنشان از مردان داعش کمتر است.

گروه تروریستی داعش جنایتهای وحشتناکی در عراق و سوریه مرتکب می شود که بیشترین قربانیان این جنایتها کودکان، زنان و پیرمردان هستند.

این جنایت ها در سایه سکوت بین المللی شرم آوری صورت می گیرد.

261308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    10 6
    کسی جلوی این ترکیه و عربستان رو نمیگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بابک A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
      1 2
      کسی جلوی سیاه نمایی و دروغ شماها رو نمیخواد بگیره؟خسته نشدید اینقدر علیه ترکها و اردوغان خبرهای دروغ درج کردید؟