۰ نفر
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

تسنیم نوشت: رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق با بیان این‌که روسیه در نبرد با تروریسم، جدی‌تر از آمریکاست، عربستان، قطر و ترکیه را عامل کشتار مردم در سوریه و عراق معرفی کرد.

،‌"حاکم الزاملی" رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد موفقیت حملات هوایی روسیه علیه تروریست‌ها در سوریه، عراق را به سمت درخواست از روسیه برای مقابله با تروریسم در این کشور سوق خواهد داد.

الزاملی که با شبکه المیادین گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت صحنه‌های عراق و سوریه یک صحنه واحد در  جنگ با گروه تروریستی داعش است.

وی حمایت رژیم‌های قطر، ترکیه و عربستان از گروه های تروریستی و آنچه را آنها به دروغ مخالفان میانه‌ رو می‌خوانند،‌محکوم کرد و گفت این گروه‌هایی که سه کشور یاد شده مخالفان میانه رو می‌خوانند، در حقیقت گروه‌های تروریستی همچون جبهه النصره ودیگر گروه‌ها هستند، این کشورها در کشتار سوری‌ها و عراقی‌ها با پول و فتاوا و حمایت مستمر از تروریسم مشارکت دارند.

الزاملی تصریح کرد ترکیه از طریق آموزش جنگجویان خارجی و دیگران و اجازه دادن به آنها برای عبور از مرزهایش به سمت سوریه و عراق، نقش واضحی در حمایت از تروریسم ایفا می‌کند.

وی افزود چشم پوشی از تروریسم و نبود جنگ واقعی که ضربات بی‌تاثیر آمریکا نمونه‌ای از آن است، علت واقعی گسترش تروریسم در جهان است.

رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد روسیه در جنگ با گروه تروریستی داعش، جد‌ی‌تر از آمریکاست، زیرا آمریکا معتقد است که مرزهایش در فاصله طولانی قرار دارد که داعش به آن نمی‌رسد، در حالی که در مراحل آتی، آمریکا از اهداف نخست تروریسم خواهد بود.

261308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    3 14
    ترکیه امریکا فرانسه و روسیه ................................
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    25 5
    ترکیه و عربستان نیز چند صباحی دیگر مورد اماج این جنایتکاران قرار خواهند گرفت.
    • بی نام A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
      1 0
      مرگ بر دروغگو
  • بی نام A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
    0 0
    گپ حقیقت این هست که داعش از امریکا امده است وامریکا حیمایت میکوند