معاون وزیر آموزش و پرورش در مورد نحوه نظارت در مدارس غیردولتی و شهریه آن توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاریران در خصوص مدارس غیر دولتی سوالاتی داشتند. در همین زمینه مرضیه گرد معاون وزیر آموزش و پرورش پاسخ  داده است.

در جدول زیر این پاسخها آورده شده ست:

 

سوال

پاسخ

- من سالانه حدود 8 میلیون تومن برای مدرسه پسرم هزینه تحصیل در یک مدرسه غیردولتی پرداخت می کردم اما یک ذره به وضعیت تحصیل پسرم رسیدگی نشد و متاسفانه با افت شدید تحصیلی مواجه شد هرچی هم به مدیر مدرسه اعتراض کردم که معلم خوب تدریس نمی کند قبول نکرد. برای همین امسال دیگر ثبت نام نکردم اما الان پایه ضعیفی دارد. چرا آموزشو پرورش به این مدارس خصوصی رسیدگی نمی گند؟

آموزش و پرورش به مدارس غیر دولت  به صورت دوره ای بررسی نظارت می کند تا تخلفی صورت نگیرد و معلمان هم در این مدارس مورد تایید آموزش و پرورش هستند از این رو اگر موردی باشد حتما رسیدگی می شود.

من کارمند یک شرکت هستم و حقوق چندانی ندارم اما دخترم را در مدرسه غیر دولتی ثبت نام کردند وقتی برای هزینه مشکل داشتم مدیر گفت بانک مهر وام پرداخت میکنه. خبرانلاین پیگیری گنید ایا این واقعیت داره؟

طبق تفاهم نامه با بانک مهر ایران در خصوص پرداخت وام به اولیاء دانش‌آموزان، پرداخت وام شهریه مدارس غیر دولتی تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه دارد. اولیاء متقاضی دریافت این وام زمانی می توانند این وام را دریافت کنند که حساب مدارس به آن بانک انتقال یابد و اولیاء توسط مدیر مدارس به بانک قرض الحسنه مهر ایران معرفی شوند.

 

45232

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =