مهر نوشت: دانشگاه صنعتی شریف از متخصصان و دانش پژوهان برجسته ایرانی مقیم خارج از کشور دعوت به همکاری کرد.

دانشگاه صنعتی شریف با حمایت مالی و معنوی بنیاد ملی نخبگان از متخصصان و دانش پژوهان برجسته ایرانی مقیم خارج از کشور دعوت به همکاری می کند.

طرح هایی که حمایت می شوند شامل استاد معین، فرصت مطالعاتی (برای اساتید دانشگاه)، پسا دکتری، تعریف و اجرای پروژه های فناوری کوتاه و بلند مدت، برگزاری سخنرانی های علمی وبرگزاری گارگاه های تخصصی است.

متقاضیان واجد شرایط برای کسب اطلاع از نحوه درخواست و جزئیات حمایت های مالی به آدرس اینترنتی بنیاد ملی نخبگان http://international.bmn.ir مر اجعه کرده در صورت علاقه به هر طرح فرم تقاضای مربوطه را تکمیل کند.

متقاضیان می توانند برای اطلاع از زمینه های همکاری با هر دانشکده، پژوهشکده و یا مرکز آموزشی /پژوهشی در دانشگاه صنعتی شریف با رئیس آن قسمت تماس بگیرند. اطلاعات تماس و ایمیل روسای دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها، و مراکز از طریق سایت اصلی دانشگاه قابل جستجو است.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد EU ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    2 0
    کاش اول برای متخصصان خانه نشین استخوان در گلوی داخل ایران فراخوان میدادین، بعد میرفتین سراغ خارج نشین ها مرغ همسایه غازه
  • بی نام A1 ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    3 0
    برای آغاز بد نیست ولی با این تسهیلات فکر نمیکنم کسی ترغیب به بازگشت به کشور بشه. این تسهیلات ناچیز فقط کسانی رو میتونه جذب کنه که از قبل تصمیم به بازگشن داشتن.