واحدمرکزی خبر نوشت: نخست وزیر رژیم کودک صهیونیستی که از ارتکاب هیچ گونه جنایتی دریغ نمی کند با تقسیم بندی مسلمانان به تعبیر خودش «مسلمانان تندرو» را‌ حیوانات وحشی توصیف کرد.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه اینترنتی پانوراما الشرق الاوسط به نقل از روزنامه اسرائیلی «یسرائیل هیوم» نوشت نتانیاهو دیشب در کنار پاتریک مزوناو سفیر فرانسه در اسرائیل ایستاد و به احترام قربانیان حملات پاریس یک دقیقه سکوت کرد و به مزوناو گفت:« حیوانات وحشی از میان مسلمانان در شهرهای ما وجود دارند و زمانی که قدرتهای متمدن خطر این مشکل را درک می کنند هیچ چاره ای ندارند جز اینکه آشکارا متحد شوند و این حیوانات را شکست دهند. این حیوانات اسم دارند و آن « اسلام تندرو» است.»
نتانیاهو به مزوناو در کنفرانس بین المللی در قدس اشغالی گفت:« ما می ایستیم و نمی افتیم با اینکه وحشیها برخی از میان ما را قربانی می کنند ، دولتهای ما قدرتمند هستند و ما پایداری می کنیم.»
مزوناو نیز گفت:« مردم می پرسند زمانی که به اسرائیل حمله شد فرانسه کجا بود؟ و من به آنها پاسخ می دهم تروریسم تروریسم است حتی زمانی که به اسرائیل حمله می کند. زمانی که در معرض حمله قرار می گیرید از شما بطور کامل حمایت می کنیم.»

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =