ایسنا نوشت:رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در مورد نفوذ دشمن گفت: دشمن منتظر این است که ما یک لحظه غفلت کنیم و سلاح‌مان را زمین بگذاریم و بعد ما را غافلگیر کنند و از پشت به ما خنجر بزنند. پس در واقع نفوذی که آقا می‌گوید این است که فکر کنیم دشمن‌مان آدم شده است.

 سردار محمدرضا نقدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران افزود: ملت ایران در اوج حماسه‌های‌شان بسیج را تشکیل دادند و امروز بسیج به عنوان یک نیروی بزرگ رهایی بخش مقابل جریان استکبار ایستاده است.

وی با اشاره به فعالیت اقشار مختلف بسیج یادآور شد: آن‌قدر فعالیت ملت بسیجی مخلص و فداکار، گسترده و شاخه‌هایش متنوع است که قدرت جمع‌بندی آن وجود ندارد. بسیجیان در دو سال و نیم گذشته بدون دریافت امکانات از دولت، 140 هزار شغل ایجاد کرده‌اند و به موازات همه این‌ها بسیج از ارتقای توان رزمی‌اش غافل نبوده و امروز در اوج توان رزمی خود قرار دارد. روز چهارشنبه نیز فرماندهان بسیج با رهبری دیدار می‌کنند تا قدرت نظام اسلامی را در برقراری امنیت به نمایش بگذارند.

نقدی با تاکید بر این که بسیج وابسته به حزب، گروه و جناح خاصی نیست بلکه متعلق به همه ملت است گفت:‌ از تمامی اقشار و در همه سنین، همه ملت بسیجی هستند. این ملت خصوصیتی دارند که سنی و شیعه و حتی ارمنی، مسیحی، زرتشتی و آشوری‌اش محب اهل بیت (ع) هستند. مکتب اهل بیت (ع) هم مکتب ایثار، فداکاری، گذشت، عشق به مردم، خدمت دلسوزانه و داوطلبانه و تلاش بی‌مزد و منت برای تعالی جامعه است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز رزمایش بسیج قطره‌ای از دریای بی‌کران توان نظامی و اقتدار بسیج و عشق و شوری است که در چشم جوان‌ها موج می‌زند. جوانان بسیجی جلوی ما را می‌گیرند و می‌گویند می‌خواهیم به سوریه، یمن و عراق برویم و آن‌جا بجنگیم. این عشق به شهادت است و همین عشق، شور و خداخواهی ملت است که دشمن را کلافه و شکست خورده کرده است.

وی با اشاره به هشدار رهبری نسبت به نفوذ دشمن تصریح کرد: نفوذ دشمن یک حرکت تاکتیکی نیست بلکه استراتژی دشمن است. در دو سال اول انقلاب رژیم جنایت کار ایالات متحده تمام همتش بر این بود که ملت را از راه ترور و کودتا از پا در بیاورد، اما شکست خورد. بعد از آن آمریکایی‌ها صدام را تحریک کردند و به جنگ ما فرستادند تا ملت را از پا در بیاورند اما هشت سال استراتژی آن‌ها شکست خورد.

نقدی ادامه داد: آمریکایی‌ها بعد از آن تغییر راهبرد دادند و جنگ سیاسی و فرهنگی علیه ما به راه انداختند. آن‌ها در سال 78 فتنه 18 تیر را به راه انداختند اما ملت در روز 23 تیر به میدان آمدند و به گوش استکبار سیلی زدند و استراتژی براندازی سیاسی و فرهنگی‌شان شکست خورد. آن‌ها بعد از آن امکانات‌شان را تجهیز کردند و ابتکاراتی در فضای مجازی انجام دادند تا با جنگ سیاسی و رسانه‌ای ملت را از پا دربیاورند؛ بنابراین فتنه 88 به راه انداختند و رهبران غربی خبر از سقوط از انقلاب اسلامی دادند اما ملت در روز نهم دی‌ماه 88 به میدان آمدند و جواب این خباثت و خیانت را دادند و دشمن را شکست دادند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: دشمن باز هم تغییر راهبرد داد. فتنه‌گرهای داخلی به آن‌ها گفتند که باید ملت را خسته کنید و آن‌ها را تحریم اقتصادی کنید. این خط را برخی گروهک‌های خبیث داخلی که گروه‌شان منحل شد به آمریکا دادند و آن‌ها جنگ اقتصادی علیه ملت به راه انداختند. نتیجه‌اش این شد که تحریم‌های فلج‌کننده‌شان به هیچ جا نرسید و در فروردین 94 رییس‌جمهور آمریکا گفت تحریم‌ها فایده‌ای ندارد باید مذاکره کنیم و خود را به ایران نزدیک کنیم. نفوذ این است.

وی با بیان این که آمریکا در استراتژی ترور، کودتا، حمله نظامی به ایران، سلاح سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای و اقتصادی شکست خورده است گفت: حالا که خلع سلاح شده‌اند می‌گویند بیایید گفت‌وگو کنیم. آمریکا از تفنگی که ما به سمتش نشانه گرفته‌ایم وحشت دارد و رییس‌جمهور آمریکا در نطقش در سازمان ملل وحشت خود را از سلاح ما که مرگ بر آمریکا است ابراز می‌کند. منتظر است که یک لحظه غفلت کنیم و این سلاح را به زمین بگذاریم تا غافلگیرمان کند و از پشت به ما خنجر بزند. نفوذی که آقا می‌گوید این است که فکر کنیم دشمن‌مان آدم شده و درست شده است. در حالی که همه دلایل متقن به ما می‌گوید که آمریکا همان جنایت کار پیشین است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: ملت، مجلس و دولت عراق خواستند منافقین را بیرون بیاندازند اما آمریکا مانع می‌شود و می‌گوید این‌ها باید بمانند. آمریکایی‌ها در شرق کشور گروه‌های تروریستی را آموزش می‌دهند و بمب‌گذار به هیأت‌ها می فرستند، در دزفول هیاتی‌ها را شهید کردند، ناوگان‌شان در خلیج فارس در موازات مرزهای‌مان دائم در رفت و آمد است، منافقین با سران کنگره گفت‌وگو می‌کنند، اموال ایران را 36 سال است بلوکه کردند، ما را تحریم می‌کنند و جاسوس‌ می‌فرستند. آیا این‌ها علامت دوستی است؟

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها منتظر یک لحظه غفلت ملت ایران هستند اما ملت نشان می‌دهد همان‌طور که در تمام استراتژی‌ها آمریکا را شکست داده این بار هوشمند است و قطعا آمریکا را شکست می‌دهد. مردم باید بدانند آمریکایی‌ها از هر روز تاریخ خود عاجزترند و با وجود انبوه رسانه‌ها و تبلیغات‌شان منفورترین رییس‌جمهور، رییس‌جمهور آمریکاست و آمریکا با وجود همه ثروتی که دارد و چپاول نفت منطقه بدهکارترین کشور جهان است و تا پایان دوره اوباما میزان بدهی‌اش به 20 هزار میلیارد دلار می‌رسد، ارتشی برای جنگ ندارد و متوصل به پیاده نظامی مثل داعش شده است.

وی با تاکید بر این که دشمن ما عاجز و شکست خورده است و به هیچ وجه خوی ستمگری‌اش را عوض نکرده یادآور شد: ما در همه عرصه‌ها دشمن را خلع سلاح کردیم و امروز دشمن می‌خواهد به باور ما نفوذ کند. برخی ساده‌لوح‌ها باورشان شده که دشمن، دوست شده است اما دشمن می‌خواهد در عرصه اقتصادی، مذاکرات، عرصه فرهنگی و افکار عمومی راه باز کند. اگر از این دشمن شکست خورده و جنایت کاری که در جنگ و گریز مهماتش تمام شده غفلت نکنیم و این مرحله را هم با هوشیاری پشت سر بگذاریم پیروزی بزرگی در انتظارملت است زیرا همه مهمات دشمن تمام شده و امروز پایان کار دشمن است.

17214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =