تندروهای رژیم صهیونیستی علاقه‌ای به دیدن تصویر ارزشمندترین بازیگر سال ندارند که بر پوستر تبلیغاتی قسمت دوم فیلم «عطش مبارزه» نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قسمت دوم فیلم پرهزینه «عطش مبارزه» یکی از فیلم‌هایی است که بسیاری در سراسر جهان انتظار اکران آن را می‌کشیدند، اما اکران این فیلم در سرزمین‌های اشغالی با مشکلاتی از سوی تندروهای مذهبی مواجه شده است، به گونه‌ای که در چند شهر تصویر جنیفر لارنس از پوستر تبلیغاتی فیلم حذف شده است.

در پوستر تبلیغاتی اصلی فیلم تصویر کتنیس اوردین (جنیفر لارنس) با تیر و کمان معروفش نقش بسته است. اما این مسئله برای تندروهای یهودی اسرائیل قابل هضم نبوده و در چند شهر از جمله بیت‌المقدس یک پوستر سانسور شده بدون حضور شخصیت اصلی فیلم به نمایش درآمده است.

نسخه رادیکال یهودیت در اسرائیل تصویر زنان را نشانه بی‌بندباری می‌داند و به همین دلیل یهودیان تندرو اغلب تلاش می‌کنند تا تصاویر زنان را از روزنامه‌ها، کاتالوگ‌ها و تبلیغات حذف کنند. آن‌ها فراتر از این هر جا که پوستری با تصویری از یک زن ببینند اقدام به تخریب آن می‌کنند.

شرکتی که کار توزیع این فیلم در سرزمین‌های اشغالی را برعهده دارد، اعلام کرده که هر چند به صورت رسمی اخطاری برای حذف این تصاویر به آنان داده نشده، اما به صورت غیررسمی تحت فشار قرار گرفته‌اند تا تصویر جنیفر لارنس را از پوستر حذف کنند.

منبع : ورایتی / 19 نوامبر

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =