امیر رفیعی از نزدیکان ناصر حجازی درباره جزئیات دادگاه قلعه نویی و نکونام سخن گفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام از هم، صبح روز سه‌شنبه گذشته برگزار شد و  قاضی پرونده از طرفین خواست گذشت کنند و پرونده بسته شود. امیر رفیعی، تهیه‌کننده مستند «من ناصر حجازی هستم» که یکی از دو شاهد جواد نکونام در این دادگاه بود، به خبرآنلاین گفت: «تا جایی که من خبر دارم، قاضی محترم از دو طرف خواست کوتاه بیایند و این گونه نبود که یک ‌نفر طرف مقابل را ببخشد.»

امير رفيعي و آرش برهاني به عنوان دو شاهد جواد نكونام و شاهرخ بياني و امير عرب هم همراه قلعه‌نويي در اين دادگاه حاضر شدند؛ دادگاهي كه قاضي‌اش دو طرف را به گذشت و بخشش فراخواند.
آنچه در ادامه مي‌خوانيد، روايت امير رفيعي از اين دادگاه است: «من يكي از دو شاهد جواد در اين پرونده بودم. بعد از من، آرش هم شهادت داد و من آن زمان خارج از جلسه بودم ولي شنيدم برهاني به نفع نكونام شهادت داد. من هم تمام مسائلي را كه مي‌دانستم، گفتم. قبل از حرف‌هاي من، قاضي محترم پرونده از دو طرف خواست از شكايت خود صرف ‌نظر كنند كه قلعه‌نويي گفت كوتاه نمي‌آيد. در ادامه، من به عنوان شاهد صحبت كردم و مسائلي كه مي‌دانستم و شاهد وقوعش بودم را گفتم و حرف‌هاي جواد نكونام را تأييد كردم و درباره مصاحبه‌هايي كه از قول اين و آن عليه نكونام منتشر مي‌شد و برخي مسائل ديگر حرف زدم.»
رفيعي ادامه داد: «با توجه به اين نكته كه حرف‌هايم را در محضر قاضي محترم دادگاه زدم، از لحاظ حقوقي نمي‌توانم دقيق به شما بگويم چه گفتم. جدا از مسئله قانوني شايد نكونام هم راضي نباشد برخي حرف‌هايي كه عليه‌اش زده شده بود و برخي جريان‌ها كه قصد تخريب او را داشتند، رسانه‌اي شود. به هر حال هر چه مي‌دانستم، گفتم و از جلسه آمدم بيرون... پشت در دادگاه ايستاده بودم كه شنيدم يك نفر من را به موضوعي كه صحت نداشت، متهم مي‌كند. در را باز كردم و از قاضي اجازه گرفتم و گفتم من در حضور شما حرف زدم و همان‌طور كه به قاضي محترم هم گفتم، مي‌توانم روز و ساعت مكالماتي كه بين ما انجام شد را بگويم تا پرينت مكالمات تلفن همراه من و شما و كساني كه اسم‌شان را بردم، تهيه شود. چرا جلوي خودم ساكت بوديد و پشت ‌سر حرف مي‌زنيد؟... قاضي گفت شما بيرون باش و دقايقي بعد شنيدم اطرافيان امیر قلعه‌نويي گفتند صلوات بفرستيد و اين ‌بار كه قاضي مجدداً از دو طرف خواست شكايت خود را پس بگيرند، هر دو خواسته قاضي محترم را پذيرفتند و صلح كردند.»
تهيه‌كننده مستند «من ناصر حجازي هستم» در واكنش به اين موضوع كه گفته شده او متهم بوده و از او هم شكايت شده بود، گفت: «من به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شدم.» امير رفيعي همچنين به حرف‌هاي شاهرخ بياني كه در رسانه‌اي او را به حرف زدن عليه خانواده حجازي در حضور قلعه‌نويي متهم كرده بود، واكنش نشان داد و گفت: «من، قلعه‌نويي و بياني هيچ ‌وقت نشست 3 نفره‌اي نداشتيم و اين حرف‌هاي شاهرخ اصلاً صحت ندارد. البته شما بهتر است درباره شاهرخ با برادرش شاهين حرف بزنيد.»


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =