میزان نوشت:سید حسین نقوی حسینی در حاشیه تجمع مردمی «امام حسن (ع) پرچم‌دار مبارزه با فتنه» که در اعتراض به حضور فتنه‌گران در شهرستان قرچک صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب فتنه را خط قرمز دانستند ما نیز به تبعیت از معظم‌له فتنه را خط قرمز می‌دانیم.

وی برگزاری نشست‌های سیاسی را نشانه رشد انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه احزاب قانونی می‌توانند نشست برگزار کنند اما اجازه ندارند در این نشست‌ها از خطوط قرمز عدول کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به محل برگزاری نشست‌های جریان‌های اصلاح‌طلب افزود: ای کاش این نشست‌ها در مساجد و حسینه‌ها برگزار می‌شد و برگزاری آن‌ها در چلوکبابی‌ها زیبنده نیست.

وی نتیجه گرفتن به واسطه شیرین کردن دهان‌ها را خلاف عقاید مردم ایران دانست و عنوان کرد: مساجد، حسینیه‌ها، فرهنگ‌سراها محل‌های شایسته‌ای برای برگزاری این نشست‌ها است ولی سلیقه این جریان‌های سیاسی این است که نشست‌های خود را در چلوکبابی‌ها برگزار کنند.

نقوی حسینی با اشاره به تجمع مرمی «امام حسن (ع) پرچم‌دار مبارزه با فتنه» عنوان کرد: آنچه مردم شهید پرور شهرستان قرچک را در این تجمع جمع کرده است «مرگ بر فتنه‌گر» است.

وی در معرفی فتنه‌گران گفت: فتنه‌گران همان افرادی هستند که در فتنه 88 سبب رنجش ملت غیور ایران اسلامی شدند، همان‌ افرادی که رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت که بنا به اشاره ما در ایران حرکت می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر این‌که وزیر کشور باید نسبت به صدور مجوز برای نشست‌هایی که با حضور فتنه‌گران برگزار می‌شود پاسخگو باشد، خاطر نشان کرد: قطعاً بنده از وزیر کشور در این ارتباط سئوال خواهم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در پایان تصریح کرد: به مسئولان شهرستان قرچک اخطار می‌دهم در صورت تکرار دعوت از فتنه گران برای حضور در شهرستان و صدور مجوز برای نشست‌هایی که با حضور فتنه‌گران برگزار می‌شود، مردم پاسخ شما را می‌دهند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    44 4
    آقاي نقوي نماينده ٤٦٪ مردم ورامين قطعا مردم پاسخ خواهند داد منتها از نوع پاسخي كه در خرداد ٩٢ دادند بهتر ايت خود را براي دوران پسا نمايندگي آماده كنيد مطمئن باشيد كسي حتي جاي خود را در مترو به شما نخواهد داد
  • بی نام A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    47 4
    مرگ بر تفکرات داعشی درود بر اصلاحات در انتخابات بعدی جوابتان را خواهیم داد
  • امیر A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    2 32
    سلام درود بر مردم بصیر و ولایت مدار ورامین وقرچک وبا تشکر از مواضع انقلابی آقای نقوی من در دورهای پیش بشما رای ندادم ولی امسال بخاطر این مواضعتان از شما حمایت می کنم والسلام