تسنیم نوشت: رئیس حزب جبهه ملی فرانسه که برای مصاحبه‌ای در استودیوی شبکه رادیویی فرانس اینتر حاضر شد پس از آنکه دروغ بودن اتهاماتش علیه وزیر دادگستری فاش شد با متشنج کردن فضای استودیو، آنجا را ترک کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "مارین لوپن" رئیس حزب جبهه ملی فرانسه خواستار استعفای وزیر کشور و دادگستری فرانسه شد.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ب اف ام تی وی فرانسه نوشت: رئیس حزب جبهه ملی فرانسه صبح روز پنج شنبه در استودیوی شبکه رادیویی فرانس اینتر حاضر شد اما پس از متشنج شدن فضا، در میانه برنامه استودیو را ترک کرد.

مارین لوپن در سخنانی تهاجمی علیه دولت مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه آشکارا خواستار استعفای برنار کازنوو وزیر کشور و کریستین توبیرا وزیر دادگستری فرانسه شد.

لوپن در این برنامه گفت اگر آنها اندکی صداقت داشتند، برخی از وزرا به عنوان مثال خانم توبیرا استعفای خود را تقدیم می کردند.

رئیس حزب جبهه ملی فرانسه همچنین توبیرا را متهم کرد که گفته است باید جوانانی را که عازم سوریه می شوند درک کرد.

در ادامه، پاتریک کوهن مجری رادیو فرانس اینتر سخنان کریستین توبیرا را که مارین لوپن آن را به زیر سوال برده بود پخش و اعلام کرد اکنون می توان درباره تحریف اظهارات افراد از سوی شما (مارین لوپن) قضاوت کرد.

در واقع توبیرا نگفته بود «باید جوانانی را که عازم جهاد می شوند درک کرد» بلکه گفته بود باید دلایل عزیمت آنها را برای مبارزه بهتر درک کرد.

مارین لوپن با متهم کردن برنامه شبکه رادیویی فرانس اینتر به «دادگاه»، استودیو را در زمان پخش آگهی های بازرگانی ترک کرد. در این برنامه تلاش می شد درخصوص دلایلی که باعث ملحق شدن برخی از جوانان به داعش می شود گفت‌وگو شود.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =