ایسنا نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارت‌های اعتباری خرید برای مستمری‌بگیران، بویژه بازنشستگان، به‌زودی تحویل داده می‌شود.

علی ربیعی اظهار کرد: برای دریافت امکانات برای مستمری‌بگیران از دولت و وام‌های آنان تلاش بسیار خواهیم کرد.

وی گفت: در بخش مسکن و خدمات اجتماعی برای مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی و خدمات کشوری تصمیماتی اتخاذ شده که به‌زودی اجرایی خواهد شد. تاکنون در هر سال 250 هزار نفر از بازنشستگان از خدمات کشوری بهره‌مند می‌شدند و تا پایان امسال این تعداد به 500 هزار نفر خواهد رسید.

ربیعی با بیان اینکه "کارت‌های اعتباری خرید مستمری‌بگیران، اولویت اول وزارت رفاه بوده و این کار گسترش خواهد یافت"، ادامه داد: تلاش می‌شود در این طرح، کارت‌ها به صورت دائمی تبدیل شوند. کارت‌های اعتباری خرید به‌زودی به مستمری‌ بگیران بویژه به بازنشستگان تحویل داده می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد، بویژه شهرستان گچساران دارای استعدادهای بسیار خوبی در حوزه نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه "دولت تدبیر و امید از صمیم قلب برای رفاه حال مردم تلاش می‌کند"، گفت: این دولت به‌خوبی می‌داند که جامعه کارگری بخش عظیمی از خدمتگزاران دولت هستند. فلسفه اصلی کار در این دولت نیز خدمت به مردم است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مستمری بگیر شعبه 24 A1 ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    2 0
    آقای ربیعی به زودی یعنی کی؟ ضمنا وام 3 میلیون تومانی به من و امثال من که حداقل بگیر هستیم اصلا نرسید یعنی شعبه 24 تامین اجتماعی گفت هنوز به ما ابلاع نشده که فرم بدیم ثبت نام کنید حالا این کارتها بر چه مبنایی به بازنشستگانی چون ما میرسد؟ لطفا دقیقا بفرمائید اطلاع رسانی شودحداقل در دوره شما اینقدر تبعیض نشود سال 85 بازنشسته شدم تا بحال نتوانستم یک ریال هم وام بگیرم
    • پیشکسوت A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
      0 1
      خواهشمند است در باره کارت ایثار گران فرهنگیان که هیجا ارزش نداره فکری بکنن از سردار دهقان می خواهیم یک تصمیم عادلانه بگیرند
  • بی نام A1 ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    1 0
    عده زیادی مسکن مهر ثبت نام کردن و حالا دارند هم امتیاز هم تحویل گرفته ها را میفروشند در پردیس تهران و پرند فراوان است برای رونق بازار مسکن و خانه دار شده مستمری بگیران و بازنشسته های تامین اجتماعی آیا نمیشود خود سازمان تامین اجتماعی مستقیما با بانک عامل وارد مذاکره شده و از این مسکن های مهر را به بازنشستگان بدهند؟