علی مطهری که هفته گذشته در آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به عوامل حادثه شیراز، حضور یافته بود، روز گذشته و در حاشیه جلسه علنی مجلس درباره ابعاد این پرونده و آنچه در دادگاه موردرسیدگی قرار گرفت

مطهری گفت: «اینکه عوامل حادثه شیراز، آمرانی هم داشته‌اند قطعی است. اینها در اعترافاتشان اسم افراد را آورده‌اند و حرف ما هم همین است که باید به اتهامات دستور‌دهندگان رسیدگی شود». اینجا را ببینید.

کمال الدین پیرموذن در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص شکایت صداوسیما از نمایندگان مجلس پس از جلسه رئیس صداوسیما با فراکسیون رهروان ولایت اظهار کرد: برابر اطلاعات موثق که از سوی یکی از نمایندگان به من رسید، متوجه شدم که صداوسیما از بنده و دو نماینده دیگر شکایت کرده است.
 اینجا را ببینید.

اقتصاد 

پس از آنکه بانک مرکزی رسما اعلام کرد عرضه دلار را بیشتر می کند، بازار یک روزی را در برابر کاهش قیمت ها مقاومت کرد اما به نظر می رسد امروز این خط مقاومتی شکست و تداوم عرضه ارز توسط صرافی برخی بانک ها زیر قیمت بازار، توانست دلار را ده تومان ارزان کند. اینجا  را ببینید.

یک نماینده استان خراسان رضوی در مجلس درباره آخرین وضعیت موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج اظهار نظر کرد.
برخی اخبار حاکی از آن است که در چند روز گذشته تعدادی از سپرده‌گذاران موسسه مالی ثامن‌الحجج مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کردند تا گلایه‌ها و مشکلاتی را مطرح کنند. اینجا  را ببینید.


فرهنگ

چارلی شین اعلام کرد که یک بیمار اچ‌آی‌وی مثبت است. حال سوال این است اعلام این موضوع چه عواقبی از نظر حرفه‌ای و قانونی برای این بازیگر سرشناس در پی خواهد داشت. شین با شرکت در برنامه «today» اعلام کرد که چهار سال پیش بیماری او تشخیص داده شده، و او این موضوع را تا کنون مخفی نگاه داشته است و همین مخفی‌کاری سبب شده که عده‌ای با پی بردن به این راز از او تقاضای حق‌السکوت‌های میلیونی کنند. اینجا را ببینید.

رضا رشیدپور کارگردان مجری برنامه «شب شیشه‌ای» که در آخرین برنامه خود با دعوت از عوامل «فیتیله» به بررسی ابعاد ماجرا و همچنین موقعیت اشخاصی پرداخته بود که از احساسات پاک مردم آدربایجان، استفاده ابرازی کرده بودند، مورد حمله شدید و هتاکی پان‌ترک‌ها قرار گرفت؛ حمله‌ای که با واکنش رشیدپور همراه شد و به نظر می‌رسد باید بدان افتخار کند. اینجا را ببینید.

جامعه
شخص پر حاشیه این روزهای فضای مجازی که با انتشار عکس های غیر اخلاقی، برخی گروهها و کانال های تلگرامی را تحت تاثیر قرار داده است با دستور قضایی بازداشت شد. اینجا را ببینید.

پسر جوانی که به‌همراه تعداد زیادی از دختران در نقاط مختلف تهران اقدام به تهیه تصاویر نامناسب کرده بود، بعد از انتشار گسترده این عکس‌ها در فضای مجازی، بازداشت شد.
این جوان سی‌ساله که حدود 25 عکس از وی به‌همراه بیش از 10 دختر در مکان‌های مختلف منتشر شده است، پس از دستگیری‌اش ماجرای انتشار عکس‌ها، ساختن کلیپی که بعد از انتشار عکس‌ها منتشر کرد و نحوه دستگیری‌اش را تشریح می‌کند. اینجا را ببینید.

بین الملل

یک زن انتحاری هنگام بازرسی یکی از منازل در شمال پاریس توسط نیروهای پلیس خود را منفجر کرد. این زن در هنگام نزدیک شدن ماموران بازرسی به منزلی در شمال پاریس خود را منفجر کرده است.  اینجا را ببینید.

یس فرانسه اعلام کرد که مغز متفکر حملات تروریستی جمعه‌شب به پاریس در عملیات امروز صبح نیروهای ویژه به محاصره در آمده است. اینجا را ببینید.

ورزش

کارلوس کروش سرمربی تیم ملی هم به بازیکنان مرخصی داد تا بعد از 10 روز اردوی فشرده و تمرینات پرفشار، بتوانند به سواحل زیبای گوام بروند و استراحت کنند. عکس های منتشر شده از بازیکنان تیم ملی نشان می دهد که گوام زیبایی خاصی دارد. اینجا را ببینید.

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی می‌گوید: تمام اختلافات با احمدی‌نژاد از زمان حضور مشایی شروع شد. او گفته است:در 4 سال اول هیچ بحثی نبود. اواخر دوره اول احساس من و کسانی که با من هم‌فکر بودند این بود که این مسیر به سمت غلط می‌رود. لذا حرف‌های‌مان را می‌زدیم. قرار نبود در روزنامه و رسانه جار و جنجال کنیم چون درست و منطقی نبود. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

فیلتر شدن یا نشدن تلگرام در برنامه گفت و گوی ویژه خبری در شامگاه سه شنبه 26 آبان در شبکه دو، به بحثی داغ تبدیل شد. 
در این برنامه آقای خرم‌آبادی دبیر کمیته فیلترینگ، آقای اسفنانی نماینده مجلس و حسن عباسی به‌عنوان کارشناس فرهنگی در این برنامه حضور داشتند. اینجا را ببینید. 

بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما از طریق راه‌اندازی کانال‌های خبری در تلگرام، سعی در استفاده حداکثری از فضاهای رسانه‌ای برای تعامل با مخاطبانش را دارند. اینجا را ببینید.

دانش

استادی نیجریایی ادعا می‌کند موفق به حل معمایی شده که بیش از ۱۵۰ سال ذهن دانشمندان و ریاضیدانان جهان را به خود مشغول کرده‌است و یکی از هفت مساله لاینحل دانش ریاضیات به شمار می‌رود.اینجا را ببینید. 

محققان دانشگاه اومئو در سوئد، در تلاش برای یافتن روش دقیق و آسان تشخیص نوع و تعیین محل شکل‌گیری سرطان، آزمایش خون جدیدی را ابداع کرده‌اند که می‌تواند پلاکت‌های خون را فقط در یک قطره خون بررسی ‌ و سرطان را شناسایی ‌کند. اینجا را ببینید. 

طنز و کاریکاتور

بوی گند داعش موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید. 

چرا وام ازدواج کمتر از وام خودرو است، موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید. 

چند رسانه ای

فریبا نادری عکس جدیدی از خودش در کنار شاهرخ استخری منتشر کرده است.اینجا را ببینید. 

خواننده مسابقه آکادمی گوگوش از شبکه ماهواره‌ای «من و تو» در ایران آلبوم مجاز منتشر خواهد کرد. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبر

فیلتر شدن یا نشدن تلگرام در برنامه گفت و گوی ویژه خبری در شامگاه سه شنبه 26 آبان در شبکه دو، به بحثی داغ تبدیل شد. در این برنامه آقای خرم‌آبادی دبیر کمیته فیلترینگ، آقای اسفنانی نماینده مجلس و حسن عباسی به‌عنوان کارشناس فرهنگی در این برنامه حضور داشتند. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبر

شخص پر حاشیه این روزهای فضای مجازی که با انتشار عکس های غیر اخلاقی، برخی گروهها و کانال های تلگرامی را تحت تاثیر قرار داده است با دستور قضایی بازداشت شد. اینجا را ببینید.

/212 17


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =