۰ نفر
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
یک مسابقه خوشمزه از امروز شروع شد

دومین دوره مسابقات باریستای ایران با موضوع لته آرت (هنر طراحی شیر و قهوه) به همراه فستیوال قهوه، چای و شکلات از امروز آغاز شد و تا روز جمعه 29 آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ معرفی ابزار و روش تهیه انواع مختلف قهوه و معرفی و ارائه محصولات موجود در غرفه های چای و شکلات از برنامه های این جشنواره و نمایشگاه خواهند بود. همچنین در این  سه روز کارگاه‌های آموزشی تهیه قهوه و چای به صورت عمومی و تخصصی برگزار می شود.

ميثم مشايخي برگزاركننده فستیوال قهوه، چای و شکلات در ايران، در نشست خبری افتتاحيه اين فستيوال گفت: همزمان با اين فستيوال، مسابقات باریستای ایران با موضوع لته آرت یا هنر طراحی با شیر روی قهوه هم توسط باریستاهای هنرمند ایرانی و با حضور و داوری ۴ چهره سرشناس بین المللی (قهرمان جهان در سال 2014 و قهرمان ایتالیا، ترکیه و کره جنوبی) برگزار می شود.

او گفت: جايزه نفر اول مسابقات لته آرت ايران سفر 7روزه به كشور برزيل است.

از امروز تا روز جمعه از ساعت  10 صبح تا 8 شب می‌توانید به مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش بروید و این فستيوال و مسابقه را ببینید.

گفتني است دوره اول فستیوال قهوه، چای و شکلات ايران اردیبهشت ماه 1393 طی 3 روز در هتل آزادی تهران برگزار شد و محمد آقامحمدخانی به عنوان قهرمان ايران معرفی شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =