ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی موجود در کشور گفت: فعالیت این سامانه، روز پنج شنبه در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و شمال شرق خواهد بود.

احد وظیفه گفت: با تاثیر موج دیگری در روز پنج شنبه در شمال غرب و غرب نیز، ابرناکی و بارش پراکنده رخ خواهد داد. این موج، روز جمعه در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور سبب ابرناکی و بارش خواهد شد. با نفوذ جریانات سرد شمالی بر روی سواحل دریای خزر ضمن کاهش دما، دریا مواج خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می شود که در روز جمعه خلیج فارس نیز مواج باشد.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران گفت: آسمان امروز تهران، ابری در پاره‌ای نقاط بارش باران، در ارتفاعات بارش برف گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 14 و 7 درجه سانتیگراد است. همچنین آسمان این استان در روز پنجشنبه، نیمه ابری در اوایل شب بارش باران و در ارتفاعات بارش برف با بیشینه و کمینه دمای 15 و 6 درجه سانتیگراد خواهد بود و در روز جمعه، نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 13 و 6 درجه سانتیگراد خواهد بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =