ایلنا نوشت: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: باوجود آن‌که صحبت‌های بابک زنجانی درباره وزارت نفت صحت ندارد و سعی در انتقام‌گیری دارد، اما برخی نکاتی که درباره مرتضوی می‌گوید را می‌توان پذیرفت.

امیرعباس سلطانی، با اشاره به برگزاری جلسات رسیدگی به پرونده بابک زنجانی، اظهار داشت: همان‌طور که پیش‌تر هم عرض کردم، هیچ‌کدام از صحبت‌های بابک زنجانی پشتوانه حقوقی ندارند و تنها سعی دارد با هجمه وارد کردن به دولت و مسئولان، همان رویه قهرمان‌نمایی و قدرت‌نمایی را پیش بگیرد.

وی افزود: واقعیت این است که صحبت‌های بابک زنجانی را نمی‌توان به‌عنوان دفاعیه پذیرفت. زنجانی سعی دارد خود را به‌عنوان شخصیتی مهم جا بزند و تنها به دنبال افترا زدن به دیگران و دروغ‌گویی است.

نماینده مردم بروجن در مجلس در واکنش به اظهارات اخیر بابک زنجانی درباره سعید مرتضوی، گفت: باوجود آن‌که صحبت‌های وی درباره وزارت نفت صحت ندارد و تنها به این دلیل که آقای زنگنه پیگیر تخلفات او بوده، سعی در انتقام‌گیری دارد، اما برخی نکاتی که درباره مرتضوی می‌گوید را می‌توان پذیرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: البته قصد ورود به جزئیات ندارم اما در کلیات، صحبت‌های بابک زنجانی بار حقوقی ندارند و او بیشتر به دنبال مطرح‌کردن خودش است و همین مسئله نشان می‌دهد که این صحبت‌ها را به پشتوانه‌هایی که دارد، مطرح می‌کند و طبیعتاً درحال حاضر نمی‌توانم درخصوص پشتگرمی‌های او صحبت کنم.

وی افزود: بابک زنجانی یک ویترین است و این حرف یعنی افراد بسیاری پشت‌ سر او ایستاده‌اند و او به پشتوانه افراد صاحب‌نفوذ و گردن‌کلفتی که از او حمایت کرده و می‌کنند، این چنین اقدام به توهین به مسئولان و فرافکنی می‌کند. من تا به حال در هیچ دادگاهی ندیده‌ام که متهمی تا این حد تهاجمی رفتار کند.

سلطانی همچنین در واکنش به اظهارات مرتضوی مبنی بر این‌که اتهاماتی که زنجانی علیه وی مطرح کرده، تنها برای دشمنان نظام خوراک فراهم می‌کند و به قصد تخریب نظام مطرح شده، تصریح کرد: من از آقای مرتضوی دفاعی ندارم و باید درباره مسائل بسیاری پاسخ‌گو باشد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =