بحث مهم برای فوتبالی هایی که دادکان را دوست دارند ، این است که آیا دادکان برای بازگشت به فوتبال ، چشم به حمایت رئیس جمهور دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عادل فردوسی پور در لابلای حرفهایش در 90 دوشنبه شب وقتی به تیتری از حرف های محمد دادکان ، روی جلد یکی از نشریات رسید ، تیتر را خواند و بعد از مکثی گفت:«آقای محمد دادکان گفتند برای انتخابات فدراسیون فوتبال اگر رئیس جمهور از ایشان بخواهد ، کاندیدا می شوند اما چه خوب است که ایشان خودشان فوتبالی بیایند و در رقابت شرکت کنند تا اتفاقات 4 سال قبل و ماجرای آقای قریب با کفاشیان ، تکرار نشود.»
این گفته های او واکنشی بود به تیتری که از دل کنفرانس خبری محمد دادکان در نمایشگاه مطبوعات بیرون آمد. آنچه اینگونه برجسته شد:«اگر رئیس جمهور بخواهد ، کاندیدای فدراسیون فوتبال می شوم.» کلا دادکان در یکی دو روز گذشته حسابی سوژه شده است. مصاحبه منتسب به او که حرف هایی در انتقاد از کارلوس کروش و علی پروین داشت ، حسابی جنجال به پا کرد. مصاحبه ای که البته تکذیب شد و دادکان بعد از صحبت با مدیران آن رسانه پی برد ، اشتباه یک خبرنگار باعث رخ دادنش شده است و رئیس پیشین فوتبال درباره اش گفت:«من با مدیران آن روزنامه حرف زدم و مشکل حل شد. بنده های خدا پی به اشتباه شان بردند و از من عذر خواستند. به هر حال هر کسی می داند اگر قرار به انتقاد از کارلوس کروش بود که من این همه سال ، درباره اش حرف می زدم ، نه شب یک بازی ملی . یا اقلا دیگر از علی پروین که دوست و همبازی قدیمی ام است ، انتقاد نمی کنم. به هر حال من با مسئولان شان حرف زدم و خودشان پی بردند که چه اتفاقی رخ داده است.»
فارغ از آن مصاحبه اما بحث مهم برای فوتبالی هایی که دادکان را دوست دارند ، این است که آیا دادکان برای بازگشت به فوتبال ، چشم به حمایت رئیس جمهور دارد. او که معمولا تلفنی مصاحبه نمی کند ، این بار هم به خبرنگار ما درحالی شروع به حرف زدن می کند که حرف هایش تنها توضیحی است درباره آنچه در نمایشگاه مطبوعات گفته است:«بروید اصل حرف های من در کنفرانسی که فکر کنم 50 یا 60 خبرنگار در آن حضور داشتند را ببینید. یک خبرنگار به نام آقای ... از یک خبرگزاری دولتی بود ، پرسیدند که دولت احمدی نژاد از شما خواست که به فوتبال برگردید اما این کار را نکردید ، الان اگر دولت آقای روحانی از شما بخواهد ، به فوتبال برمی گردید؟» او عین سئوال که خبرنگار پرسیده بود را تکرار می کند و بعد توضیحاتی که داده را دوباره می گوید:«من به این سئوال پاسخ دادم. پاسخم هم دقیقا مشخص بود. گفتم اگر آقای رئیس محترم جمهور ، ده دقیقه به من زمان بدهند تا بروم دردها و مشکلات مان را بازگو کنم ، بعد تصمیم می گیرم که آیا در انتخابات شرکت کنم یا نه.» و بعد اینگونه ادامه می دهد:«بروید ببینید که اللهی چیزی غیر از این گفتم؟ این که دیگر در آرشیوها وجود دارد. من کی گفتم که رئیس جمهور بخواهد ، به فوتبال بر می گردم؟ سئوالی را از من پرسیدند و جوابش را دادم. متاسفانه هم شما که از دوستان ما هستید و هم دوست خوبم ، عادل فردوسی پور ، بدون اینکه متن دقیق حرفها را خوانده باشند ، درباره اش اظهار نظر کرده اید.»
او که هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات نگرفته ، به گفته نزدیکانش در صورت حضور در انتخابات ، ده امضای لازم برای شرکت در مجمع را می تواند بگیرد چون خیلی از صاحبان رای در مجمع ، این خواسته را برای حضور در انتخابات از او داشته اند.
اما در صورت بازگشت دادكان، تكلف كروش در تیم ملی چه می شود؟ این موضوعی است كه می تواند در بازگشت دادكان به فوتبال نقشی تعیین كننده داشته باشد. او در این مورد می گوید: «من اگر رئیس فدراسیون باشم كروش را نگه می دارم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    19 5
    حاج محمد اقای دادکان از مردان نیک روزگار است ولیکن باید میدان را برای جوانترها باز کرد تا همه در گردش قدرت و مدیریت سهم داشته باشند و پیشکسوتان محترم هم با راهنمائی و حمایت فوتبال را هدایت نمایند دوره دادکان ، صفائی فراهانی، فتح اله زاده، قریب، رویانیان، ساکت، عابدینی،انصاری فرد،اشتیانی، و کفاشیان به پایان رسیده است نسل اول و دوم انقلاب هم از مدیریت کشور سهم میخواهند تا امروز همه مدیریتها بدست جوانان قبل از انقلاب بود