ایلنا نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیروزی‌های اخیر به دست آمده از سوی جبهه مقاومت در سوریه را به دلیل حضور و ثمره خون شهید همدانی توصیف کرد.

سردار حسین دهقان در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سردار حسین همدانی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سردار همدانی از فرماندهان شجاع و با تدبیر نظام بود که در روزهای آغازین شکل‌گیری سپاه در کردستان برای مقابله با جریان ضدانقلاب نیرو‌ها را سامان داد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این شهید بزرگوار توفیق داشت به عنوان مدافع حرم در سوریه حضور پیدا کند.
وی با بیان اینکه نتایج حضور شهید همدانی در سوریه را در قالب پیروزی‌های اخیر به دست آمده می‌بینیم٬ گفت: شهید همدانی بیشترین نقش را در ساماندهی و شکل‌گیری نیروهای مردمی برای مقابله با تکفیری‌های صهیونیستی انجام داد.
همچنین امروز وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با همتای سوری خود تماس تلفنی داشت. سردار دهقان و سپهبد فهد جاسم الفریج، در گفت‌وگوی تلفنی آخرین وضعیت روابط دفاعی و همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.
در این گفت‌وگوی تلفنی سردار حسین دهقان با تبریک پیروزی‌های اخیر ارتش و نیروهای مردمی سوریه در مقابله با تروریسم، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای استمرار کمک‌ها به دولت و ملت سوریه تاکید کرد.
وی افزود: آینده پیش رو بسیار روشن و امیدوارکننده و پیروز نهایی ملت قهرمان سوریه است.
در ادامه سپهبد فهد جاسم الفریج نیز ضمن تقدیر و تشکر از مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا و حمایت های دولت و ملت ایران، نقش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد ثبات و امنیت در سوریه را برجسته و ممتاز توصیف کرد و همتای ایرانی خود را از آخرین وضعیت جبهه‌های نبرد با تروریسم مطلع کرد.
17213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =