۰ نفر
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

واحد مرکزی خبر نوشت: رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حوادث تروریستی پاریس ادعا کرد: مسلمانان در تقویت جریان تروریستی داعش مقصرند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، باراک اوباما در نشست خبری پس از پایان نشست سران کشورهای عضو گروه بیست در آنتالیای ترکیه گفت: بیشتر گروه های تروریستی گروه هایی هستند که مدعی نمایندگی «مسلمانان واقعی» در جهان هستند اما اینطور نیست.

رئیس جمهور امریکا با ادعای اینکه رهبران اسلامی اقدامات کافی را برای مقابله با تروریسم انجام نداده اند، افزود اشتباه است که حملاتی مثل حملات پاریس را به اسلام نسبت بدهیم.

وی افزود: جوامع اسلامی باید به فرزندان خود آموزش های لازم را بدهند تا تحت تاثیر آموزه های این گروه ها قرار نگیرند.

رئیس جمهور امریکا گفت، پناهجویانی که از سوریه فرار می کنند بیش از هر کس دیگری از تروریسم آسیب دیده اند.

اوباما با اشاره به این که قدرت داعش را دستکم نگرفته است، تاکید کرد: از ابتدا دولت امریکا از این موضوع آگاه بود که گروهی ترویستی مانند داعش این توانایی را دارد که کشورهای غربی را هدف حملات خود قرار دهد.

وی افزود: دولت آمریکا از ابتدا می دانست که گروه تروریستی داعش قادر به حمله تروریستی به کشورهای غربی است.

رئیس جمهور امریکا گفت: داعش گروه کوچکی از افرادی است که مردن برایشان اهمیتی ندارد و این افراد می‌توانند شمار زیادی از مردم را بکشند. مشکل مقابله با این افراد پیچیدگی یا تسلیحات آنان نیست بلکه ایدئولوژی و تمایل آنها برای مردن است.

اوباما با اشاره به دشواری های مبارزه با گروه‌های تروریستی مانند داعش تاکید کرد که باید بپذیریم که این جنگی متعارف نیست و القاعده در یمن بارها تلاش کرده تا مواضع غرب را هدف قرار دهد.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    27 14
    اصلا مسلمان نیستند. نگو نماینده اسلام نیست. کجای اسلام به کسی اجازه داده اند که افراد بیگناه را کسی بکشد؟ ادای مسلمانی درمی آورند تا در منطقه بلوا به پا کنند وگرنه اینها مجری عوامل تبهکار بین المللی هستند و موضوعشان فقط قدرت و ثروت است.
    • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
      10 9
      مطلب را تا آخر بخوانید لطفا. اوباما حرفهای درستی زده.
  • صفوي ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    20 2
    نه تنها مسلمان نيستند بلكه انسان هم نيستند يك مشت سگ وحشي دست نشانده اند كه جديدا به مربي هاشان رو كرده اند وپاچه صاحب خودشان را گرفتند
  • بی نام A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    10 2
    وی افزود: دولت آمریکا از ابتدا می دانست که گروه تروریستی داعش قادر به حمله تروریستی به کشورهای غربی است. پس چرا زمانیکه به عراق و سوریه حمله کرد و اون همه مردم بی دفاع و کشت و آواره کرد صداتون در نیومد. آسیایی ها انسان نیستند؟
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    7 21
    اگر نماينده مسلمان از نوع سلفي نيستند پس چي هستند.لطفا شعار ندهيد
  • اهوازی IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    19 7
    داعش و وهابیت مساوی هستند با اسرائیل هر چه بلاست از این غده سرطانی است