اعتراض نمایندگان آذری زبان به برنامه تلویزیونی طنز فیتیله ​‌ای‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاين، محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند در نطق امروز خود بار ديگر با اشاره به اين موضوع گفت: فتيله چنان خيانتي کرد که تمام رسانه هاي بيگانه با همه هزينه​ هاي کلاني که مي​ کنند يک صدم آن را هم نتوانسته بودند انجام دهند.اعتراض نمايندگان آذري زبان به برنامه تلويزيوني طنز فتيله ​اي‌ها همچنان ادامه دارد.

او با تقدير از عذرخواهي رئيس سازمان صداوسيما، ادامه داد: عذرخواهي اگرچه مناسب اما کافي نبوده و لازم است موضوع از نظر امنيتي و نفوذ از سوي قوه قضاييه مورد بررسي قرار گيرد.

نماينده مرند که گلايه مند بود چرا بيانيه جمعي نمايندگان آذري زبان خطاب به صداوسيما علي رغم قرائت ديگر بيانيه ها در مجلس، خوانده نشده است، گفت:  آيا پاسخ رشادت هاي آذربايجاني ها توهين به هويت ملي و زباني آنهاست؟ توهين روزنامه ايران کم هزينه داد که رسانه ملي راه آزموده را دوباره مي پيمايد؟

حجت الاسلام حسن ابوترابي فرد که رياست جلسه امروز را بر عهده داشت، در پاسخ به اين تذکر گفت: برنامه فیتیله اهانت به ملت ایران و نه تنها آذربایجان بود. هر ایرانی متدین و صالحی که این برنامه را دید از صمیم قلب رنجید و آن افراد را مورد مواخذه قرار داد. ملت ایران از این تقصیر نخواهد گذشت مگر اینکه به نحو شایسته‌ای جبران شود.

2727

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرديس IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    3 9
    شلوغش ميكنين بخدا
  • بی نام A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    6 20
    بابا چ كردند بنده خدا ها آنها قصد توهين نداشتن مسئله رو بزرگ جلوه نديد