جلسه علنی مجلس در حالی امروز آغاز به کار کرده است که نمایندگان میزبان وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقتصاد و امور داراریی خواهند بود.

به گزارش خبرآنلاین، علی طیب نیا وزیر اقتصاد برای پاسخ به سئوال مجتبی رحماندوست، نماینده مردم تهران در خصوص دلیل خلف وعده وزارت اقتصاد برای تسویه مالیات سال 1390 و افزایش بیش از 16 درصد مالیات در تهران و 12 در صد در شهرستان ها به مجلس آمده و به اين سوال پاسخ داد.

رحماندوست عضو جبهه پايداري در پايان سخنان وزير گفت که از توضيحات طيب نيا قانع نشده اما از همکارانش در مجلس خواست تا به او بار ديگر راي اعتماد دهند تا با قدرت بيشتري به برنامه هايش در وزارت اقتصاد جامه عمل بپوشاند. نمایندگان خانه ملت امروز از پاسخ های علی طیب نیا وزی اقتصاد به پرسش مجتبی رحماندوست درباره وضعیت مالیات با 108 رای موافق، 67 رای مخالف و 9 رای ممتنع از مجموع 204 نفر قانع شدند. 

 محمد حسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت نیز گفت: این هم مدل جدیدی است که آقای رحماندوست می گوید من قانع نشدم اما  نمایندگان هم رای منفی ندهند!

گفتني است قرار است علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز برای پاسخ به سئوال علی مطهری نماینده مردم تهران، در بهارستان حضور پیدا کند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =