۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

اکنون داستان پاریس نسخه دیگری از حکایت بوستون است که این بار دامان بزرگترین متحد آمریکا در حمایت از تروریستها را گرفته است.

31 ماه پیش، پس از حوادث تروریستی بوستون آمریکا در یادداشتی تحت عنوان « داستان بوستون » در همین وبلاگ نوشتم «کاخ سفید باید از سیاست تروریست پروری خود از طریق ایجاد و حمایت از گروه های اسلامی نما برای مقابله با اسلام دست بردارد و گرنه این گروه های تروریستی آمریکا ساخته و مورد حمایت کاخ سفید به بلای جان آمریکائیها تبدیل خواهند شد و داستان بوستون در دیگر ایالت های ایالت متحده نیز تکرار خواهد گردید . » 

اکنون داستان پاریس نسخه دیگری از حکایت بوستون است که این بار دامان بزرگترین متحد آمریکا در حمایت از تروریستها را گرفته است.
هیچ انسان آزاده ای نیست که از به خاک و خون کشیده شدن مردم فرانسه در حادثه تروریستی جمعه سیاه پاریس آزرده خاطر نباشد همچنان که قلب جهانیان از کشتار های ضاحیه لبنان و مردمی که در سوریه ، عراق و افغانستان به خاک و خون کشیده می شوند جریحه دار است اما مقامات فرانسه پیش از آنکه انگشت اشاره رابه سوی خارج از مرز ها نشانه روند باید با مردم خود صادق باشند و مسوولیت اشتباهات خود را بر عهده بگیرند .
معیار های دوگانه غرب در مقابله با تروریسم و تقسیم تروریستها به تروریست خوب و بد ( ! ) حاصلی جز آنچه در پاریس رخ داد ببار نمی آورد و ادامه این سیاست های اشتباه می تواند سایر کشورها را هم ناامن کند . روزی که حادثه بوستون رخ داد هنوز آمریکا و متحدانش تروریست های سوریه را به تروریست خوب و بد تقسیم نکرده بودند و از همه آنها به نام پیکار جویان سوری علیه حکومت قانونی سوریه حمایت میکردند اما پس از کمانه سلاح های اهدایی ائتلاف « غربی ، عربی » به سوی خود آنها ، اکنون ترو ریستهای معارض سوریه هم به خوب و بد تقسیم شده اند ؛ ‌خوب ها ! مورد حمایت و بدها ظاهرا تحت بمباران !
اوج برخورد دوگانه در مقابله با تروریسم در حمایت آمریکا و غرب از تروریسم دولتی صهیونستها در سرزمین های اشغالی تجلی می یابد و ادامه این روند میتواند صلح و امنیت جهانی را با مخاطره مواجه کند .
آنچه در اجلاس های وین در مورد سوریه نیز رخ میدهد از همین دکترین نشات میگیرد ؛ تداوم حمایت آمریکا و ائتلاف غربی _‌عربی از تروریستهای معارض در سوریه و مقاومت دربرابر پذیرش حکومت قانونی بشار اسد و تلاش برای حذف رئیس جمهور قانونی سوریه از روند حل بحران سوریه راه به ناکجا آبادی است که آمریکا به نام مبارزه با تروریسم در برابر متحدان خود نهاده است .
ائتلاف ضد تروریسم پس ازحادثه مشکوک 11 سپتامبر 2001 که تهاجم نظامی به افغانستان و عراق را در پی داشت ، نه تنها به مهار تروریسم منجر نشد بلکه جهان را در معرض خطر گسترش تروریسم کور ،‌خشن و بی رحمی قرارداد که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست و استکبار ناجوانمردانه تلاش میکند این لکه ننگ را به دامان اسلام بچسباند . در حالی که اسلام ناب ،دین صلح و دوستی و ظلم ستیزی است و اصول و معیار های اسلامی با شیوه های غیر انسانی گروههای تروریستی _ که پوستین وارونه ای از اسلام بر تن دارند _ در تضاد است .
اولین و بزرگترین درس جمعه سیاه پاریس باید بازنگری آمریکا و ائتلاف «غربی، عربی» در سیاستهای اسلام ستیزانه و تروریسم پرورانه باشد تا با پایان برخورددوگانه در مقابله با تروریسم، دوران جدیدی از مبارزه واقعی با تروریسم در جهان رقم بخورد ، اگر چنین نباشد باید منتظره فجایح تروریستی خونین دیگری در جهان بود .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    2 4
    مطمئن باشین بعضی از مقامات خود فرانسه تو این کار دست داشتن این کارا فقط بخاطر اسلام حراسی هست،وگرنه تروریستها سر خود اینکارو نکردن که بخواین بگین آمریکا اینارو بوجود آوارده و حالا این گروه ها زدش شدن اینها حملات از قبل برنامه ریزی شده است تا یکسری افراد به اهدافشون برسن،اون گروه های تروریستی هم دشمنشون نیستن،بعضی از افراد از داخل دولت فرانسه به داعش دستور دادن اینکارو بکنه