پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات نوشت:‌ وزیر اطلاعات بر لزوم شناسایی عناصر نفوذ در پوشش فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و هنری تاکید کرد و گفت:هر نوع حضور اتباع بیگانه به منزله نفوذ نیست.

حجت الاسلام والمسلمین علوی، امروز در نهمین جلسه شورای اداری استان کردستان با بیان این مطلب گفت: مردم استحقاق دارند که با همدلی و همزبانی به خدمت آن ها بپردازیم و طعم شیرین خدمات نظام را حس کنند.
وی با اشاره به اینکه مردم نباید احساس کنند که مسئولان در سایه برخی اختلافات و منازعات سیاسی از خدمت کردن به آن ها بازمانده اند افزود: فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم و فعالیت برای آنان است.
حجت الاسلام علوی تاکید کرد باید همه توان و انرژی خود را در راستای خدمت به مردم به کار گیریم و در جهت مخالف مصالح مردم و نظام اسلامی گام برنداریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله نفوذ دشمن به عنوان یکی از هشدارهای راهبردی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد وگفت: در شرایط کنونی جامعه که کشور بیشتر در معرض آسیب است باید مراقب باشیم و کسانی را که در راستای اهداف دشمن حرکت می کنند شناسایی کنیم.
علوی با اشاره به اینکه ارتباط ما با جامعه جهانی لازمه پیشرفت و توسعه بیشتر کشور است گفت: « در کنار این مهم باید عناصر نفوذ و منافذی را که در پوشش فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، هنری و ... بخواهند به نظام در راستای منافع خود ضربه بزنند بشناسیم.
علوی گفت: دستگاه های اطلاعاتی کشور به این بلوغ اطلاعاتی و اشراف رسیده اند که هر نوع حضور اتباع بیگانه به منزله نفوذ نیست. 
وی افزود: یکی از برکت های داشتن تعامل با سایر ملت ها و حضور آن ها در کشور این است که تبلیغات دروغین غرب درخصوص جهان اسلام افشا می شود.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه عرصه فضای مجازی می تواند بستری برای نفوذ دشمن باشد گفت: نظام اطلاعاتی کشور به این مسأله که چه کسانی با حضور خود در کشور به دنبال فعالیت سالم اقتصادی، علمی پژوهشی هستند و چه کسانی دنبال اهداف دیگر می باشند، اشراف کامل دارد.
وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها امروز صدای انفجار و کشت و کشتار می آید گفت: با درایت و هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز همدلی و هم زبانی دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و قضایی اهداف دشمن در اقدامات تروریستی در ایران اسلامی محقق نخواهد شد.
علوی گفت: ما باید اخلاق نبوی را که همان مهربانی و گذشت است سرلوحه امور خود قرار دهیم و با همدلی و هم زبانی به این آرمان رهبری لبیک بگوییم.

2729

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =