مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران در نخستین جلسه دادگاهش در ارتباط با دو فقره از شکایت ها درباره او، تفهیم اتهام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نخستین جلسه دادگاه سعید مرتضوی در شعبه 1057 دادگاه کیفری 2 تخلفات کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری برگزار شد.

در این جلسه از دادگاه، عباس پالیزدار به عنوان شاکی ردیف اول و مصطفی ترک همدانی وکیل شکات سازمان تامین اجتماعی به عنوان شاکی ردیف دوم حضور داشتند.

در آغاز نخستین جلسه دادگاه سعید مرتضوی به دستور قاضی دادگاه، شکایت عباس پالیزدار مبنی بر افترا و اعتراض به بازرسی از منزلش در زمان ریاست مرتضوی بر دادستانی تهران مطرح شد. مرتضوی پس از تفهیم اتهام، از خود دفاع کرد.

مصطفی ترک همدانی دفاعیات مرتضوی را چنین بیان می کند: حاشیه جالب و نادر دادگاه امروز شعر خوانی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی بود؛ سه برگ شعر و تکلمه توسط او خوانده شد. این کار عملا وقت دادگاه را گرفت و منجر به تجدید وقت دادگاه به 16 دی ماه شد. او مدعی شد این دکلمه و اشعار را یک شاعر به طور ویژه و به درخواست او سروده است.

البته ترک همدانی با حضور در جایگاه، شکایت شکات سازمان تامین اجتماعی را قرائت کرد که به دلیل ضیق وقت، بررسی شکایت قرائت شده به تاریخ بعدی دادگاه مرتضوی موکول شد.

جلسه دوم دادگاه سعید مرتضوی در ارتباط با شکایت شکات سازمان تامین اجتماعی شانزدهم دی ماه سال جاری برگزار می شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =