۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی به دبیر کل حزب الله لبنان وقوع عملیات تروریستی در حومه جنوبی بیروت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، علی اکبر صالحی رئیس سازمان اتمی کشورمان در پیامی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان حادثه تروریستی ضاحیه بیروت را به وی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: اقدام تروریستی ناجوانمردانه در حومه قهرمان جنوب بیروت که از دیدگاه مسلمانان جهان، پایتخت پایداری و مقاومت به شمار می‌آید، دل‌های مؤمنین را خونین و خاطرشان را آزرده کرد.

علیرغم احساس درد و اندوه، بخاطر از دست دادن ده‌ها نفر از عزیزان که در این حادثه تبهکارانه، شهید و زخمی شده‌اند و در چارچوب اعتقاد به اینکه شهادت، آغاز سعادت جاودانه است، مراتب تبریک و تسلیت و همدردی خود را به جنابعالی و بازماندگان شهدا که به یکی از حسنیین نائل شده‌اند، تقدیم می‌کنیم.

اطمینان داریم که خداوند تبارک و تعالی، آنان را به همراه شهدا در بهشت برین محشور خواهد کرد و برای زخمی‌ها و آسیب دیدگان حادثه نیز شفای عاجل مسئلت داریم. وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ.

شامگاه پنجشنبه دو انفجار تروریستی انتحاری در منطقه برج البراجنه ضاحیه جنوبی بیروت رخ داد که بنا بر آمار اعلام شده توسط صلیب سرخ لبنان 44نفر شهید و بیش از 240 نفر دیگر زخمی شدند.

31049

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =