سردار تیمور حسینی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، فردا مهمان کافه خبر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از هر شهروند تهرانی که بپرسید «بزرگترین مشکل پایتخت چیست» بدون فکر و به سرعت می گوید: ترافیک. ترافیک سنگین که به معضل شهرهای بزرگ مخصوصا کلانشهر تهران تبدیل شده، مدیریت لازم دارد. این مدیریت در ایام خاص سال مثل نیمه دوم و یا هنگام تغییرات جوی و بارش برف و باران بیشتر خودش را نشان می دهد.

برای آگاهی از این که در مدیریت شهری، پلیس عهده دار چه وظایفی است و چه اقداماتی در آینده قرار است برای این معضلات انجام شود، از رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دعوت کردیم تا مهمان ما در کافه خبر باشند.

چنانچه در این زمینه سوالی از سردار حسینی، رییس پلیس راهور دارید، در بخش نظرات همین خبر مطرح کنید تا با وی در میان بگذاریم.

47304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    حجاب چه ربطی به راهنمایی رانندگی داره.هر ارگانی مسولیت خودش رو باید اجرا کنه.
    • علی A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
      9 136
      خداییش دیگه بعضی‌ها شورشو درآورند. من با این که در موضوعات دینی با خشونت مخالفم ولی حق پلیس می‌دونم که امنیت روانی جامعه رو حفظ کنه.
    • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
      0 0
      نبود ماموران راهور در ساعات ترافیک و شرایط بد آب و هوایی ، نبود پلیس نامحسوس در اتوبان هایی مثل تهران کرج قزوین، نداشتن نقشه ترافیکی مناسب در ساعات اوج ترافیک بستن بعضی خیابان ها و تغییر بعضی مسیرها به منظور روان شدن ترافیک،...
  • بی نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    چرا نقش ماموران در هنگام ترافیک کمرنگ دیده میشود؟ چرا به جلوگیری از گسترش ترافیک یک گذر قفل شده به سایر گذر اهمیت کافی داده نمیشود؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    چرا اگر شخص معلولی در منطقه توقف ممنوع پارک کند جریمه میشود ولیکن اگر خودرویی در قسمت تابلوی معلولین پارک کرده باشد هیچگونه اعمال قانونی نمیشود،درحالیکه در کشورهای دیگر ازجمله کشورهای حاشیه خلیج فارس این قانون صددرصد اجرا میشود وهیچ خودرویی حق پارک کردن ندارد.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    لطفا فکری برای راننده های پرخطر اتوبان تهرانکرجقزوین که با ویراژ دادن و سرعت بخصوص در آخر هفته ها جان مردم را به خطر می اندازند بکنید. چرا پلیس راهنمایی رانندگی مخفی در این اتوبان نمی گذارند تا کمی مردم احساس کنند پلیس نقش بازدارندگی هم دارد برای رانندگان خلافکار
  • کوروش درخشان A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    20 69
    اینجانب طرح ملی الصاق برچسب هوشمند پشت و روی وسائطنقلیه موتوری اعم از سبک و سنگین را به راهور ناجا ارائه داده ام اما متاسفانه معلوم نیست چرا اجرایی نمی شود.....؟ از مزایای این طرح امکان شناسایی وسائط نقلیه به سرقت رفته ، سارقین و مجرمین ، امکان مدیریت بهینه ترافیک ، آمارگیری ، آخرین وضعیت بیمه ، معاینه فنی ، جرایم راهنمایی و رانندگی ، عوارض ، و ........می باشد. این برچسب توسط گیت های ثابت و سیار تگ رادر قابل رصد هستند. برچسب خاصی هم نیست و نیاز به تکنولوژی خاصی هم ندارد دقیقا شبیه برچسب های عوارضی می باشد.
  • بی نام RO ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    57 83
    چرا جریمه پارک دوبله رو بیشتر نمیکنن؟ اکثر ترافیک همه شهرها بخاطر توقف نابجای یک عده است.
  • بی نام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    چرا با تخلفات ساکن مثل پارک دوبله و روی خط عابر پیاده و سر تقاطع ها مثل قبل برخورد نمی شه؟؟
  • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    62 85
    چرا به مدارس ابلاغ نمی شه که از پارک خودروهای والدین وسط معابر و به صورت دوبله و سوبله جلوگیری کنند؟؟؟
  • بی نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    53 89
    اگر پارک در پیاده رو تخلف محسوب می شه، چرا هر چقدر با 110 تماس می گیریم جوابی نمی گیریم؟
  • بی نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    38 65
    با سلام. چرا سیستم اموزش و ازمایش رانندگی برای دریافت گواهینامه کماکان قدیمی و فاقد کارایی لازمه است؟ مثلا به هنگام ازمون گواهینامه، برای پلیس خاموش نکردن ماشین مهمتر از درست و بی‌خطر رانندگی کردن است؟ من گواهینامه کانادا را هم دارم. انجا مهم نبود با چند فرمان پارک می‌کنید یا دور می‌زنید، مهم این بود که افسر ازمون گیرنده از رانندگی شما واهمه نکند و نترسد. ۲ اموزش ما مشکل اساسی دارد. مثلا هنوز تکلیف راهنما زدن برای رانندگان معلوم نشده. اکر راننده جلویی راهنما زد، ایا راننده پشت سری باید به او راه دهد یا راه دادن اختیاری است و می‌تواند راه ندهد؟؟
  • بی نام IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    46 58
    با سلام ١ چرا چراغهاي راهنمايي ناگهان در ميانه تايم سبز ناگهان تغيير مي كند و در كل چرا انقدر نامنظم است ٢ براي اعتراض به خلافي خودرو چرا بايد يك بار به صورت غير حضوري و صرف هزينه و وقت در دفاتر پليس١٠ انجام شود بدون اينكه ريالي كم شود و بعد از جواب اعتراض اوليه به راهنمايي رانندگي مراجعه شود. اين ديگر چه جور ازاري ست در حق مردم؟ ٣ چرا مسئولان راهور به فروش خودروهاي غيراستاندارد واكنش نشان ندادند و چرا به عواقب فروش اينچنيني كه موجب ترافيك بيشت ر مي شود هشدار ندادند؟
  • بی نام IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    30 60
    سلام و خداقوت در بعضی خیابانها مثل بلوار اندرزگو ، پارکبانها ، رانندگان را طوری هدایت می کنند که خودروی خود را به صورت تقریبا عمود بر خیایان پارک کنند و این کار موجب میشود مشیر خیابانها تنگ شود متاسفانه پلیس راهنمایی هم دخالتی در برطرف کردن این بی قانونی و خودسری نمی کند
  • على IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    51 64
    شما را به خدا راجع به موتورى ها ازشون بپرسيد كه شهر وا روى سرشان گذاشته اند. توى پياده رو ميروند و جان مردم را تهديد ميكنند و حرف ميزنى هتاكى ميكنند، انقدر جرى شده اند كه ديگر جلوى چشم پليس توى خط ويژه تا ميدان ميان خيابانى را نيست كه ورود ممنوع نروند كه فى الواقع مشكل امنيتى هم دارد. چرا پليس كلا كارى به كارشان ندارد؟ برنامه اى داريد؟ و ديگر اينكه چرا با معضل دوبله پارك كردن كه در مواقعى تا شصت درصد خيابان را اشغال ميكند جدى برخورد نميكنيد؟ تهران خيلى بى نظم شده و انگار اين معضل متولى هم ندارد.ممنون
  • بی نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    51 65
    سلام یه سوالی که خیلی ذهن منو درگیر خودش میکنه نحوه برخورد ماموران راهنمایی رانندگی با خودروهایی هست که بنا به هر دلیلی متوقف میشن مخصوصا توسط درجه داران این نیرو ، تا جاییکه ما دیدیم تو سراسر دنیا وقتی یه ماموری بنا به هر دلیلی جلوی ماشینی رو میگیره خود مامور از ماشین پیاده میشه میاد جلوی ماشین متوقف شده بااحترام مدارک سرنشین رو میخواد ولی تو ایران این برعکسه سرنشین باید پیاده بشه برسه خدمت درجه داری که از سر جاش تو ماشین تکون نمیخوره راننده متوقف شده انگار رسیده پشت باجه بانک ، با این تفاوت که صندلی وجود نداره ، باید خم بشه تا مامور نشسته تو ماشین سر فرصت بنده خدا رو جریمه کنه چرا این فرهنگ که همه جای دنیا هست تو ایران نیست ؟؟ یادش بخیر زمانیکه مامورا با پیکان جلو ماشینهارو میگرفتن
  • علی A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    32 55
    دو سوال: چرا کاری که برای بستن کمربند ایمنی صورت گرفت تبلیغ همه جانبه و اعمال قانون به طور وسیع وگسترده و... برای رعایت خط عابر پیاده از طرف راننده و پیاده صورت نمی گیرد؟ من خودم بارها شاهد بودم که حتی خودروهای پلیس نیز نیز رعایت نمی کنند و بعضی موارد را که توانستم تذکر دادم ومتاسفانه با بی اعتنایی آن ماموران روبرو شدم. سوال بعد: بالاخره راهور برای مقابله با تخلفات بیشمار موتورسواران چه برنامه ای دارد؟ آیا اصلا به فکر برنامه ای هست یا همه چیز را به امان خدا رها کرده اید؟
  • فراز A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    38 58
    تکلیف منی که محل سکونتم در محدوده زوج و فرده چه باید کنم، آیا به نظر شما حقوق شهروندی من و امثال من رعایت شده؟ آیا این تبعیض میان شهروندان نمیباشد؟
  • بی نام A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    32 52
    چرا با وجود اینکه طبق فتوای مراجع ماشین ملک شخصی محسوب میشه پلیس نسبت به رنگ دوودی شیشه معترض هست؟ درحالیکه اگر قصد پلیس دیدن داخل ماشین باشه از شیشه جلو امکان پذیره
  • متین A1 ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    11 25
    در زمینهای بایر اطراف تهران فضای پارک ایجاد کنید مدتی را صرف آموزش ماموران و برنامه ریزی و مرحله بندی برخورد با تخلفات نمایید سپس با بیشترین شدت با متخلفان برخورد کرده و خودروی آنها را توقیف کنید و از درامد همین طرح اگر ان را مدیریت کنیدزیرساختهای لازم پلیس را توسعه دهید. بخش اعظم مشکل ترافیک تهران ناشی از بی فرهنگی رانندگان ماست که تنها با برخورد شدید و مداوم پلیس درمانپذیر است مثل تنها نمونه موفق فرهنگ ترافیک که بستن کمربند ایمنی بود و اثرات آن هنوز مشهود است.
  • محمد A1 ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    8 19
    در مورد تعویض پلاک ماشین و شرایط آن و همچنین اگر خریدار حاضر به تعویض پلاک نشود نحوه توقیف ماشین چگونه است؟ و آیا باید ماشین را در همان حوزه صادر کننده پلاک توقیف کرد یا از هر نقطه ای از کشور میشود
  • بی نام IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    37 46
    بزرگترین مشکل تهران ترافیک نیست. اجرا نشدن قانون است. مخصوصا توقفهای غیرمجاز.
  • بی نام DE ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    49 59
    چرا تبعیض میگذارید؟ چرا به مسافر کشها و ماشینهای سنگین که همشون بدون استثنا دود میکنن کاری ندارین؟
  • مهدی IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    28 42
    فرهنگ سازی رانندگی بین خطوط و جریمه رانندگانی که بین خطوط حرکت نمی کنن به کجا رسید؟
  • مهدی IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    42 54
    چرا خود پلیس راهنمایی رانندگی قوانین رو رعایت نمی کنه؟ مثلا موتور سوارهای شما کلاه ایمنی ندارند، بین خطوط حرکت نمی کنن، برای عابرانی که از روی خط کشی در حال عبور هست ایست نمی کنن و چندین مورد دیگر..
  • نکویی A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    26 45
    اقای رئیس پلیس من یک شهروند ایرانی هستم وبه قانون راهور احترام می گذارم وهرگز به عمدو قصد تخلف رانندگی نکرده ام ولی ماموران شما به ناحق مراجریمه کرده اند درصورتیکه من تخلف نکرده ام ، اگر شما وهمه حق ناس را رعایت نکنید ، شک نکنید نفرین من وماها در زندگی شماها تائثر خود را خواهدگذاشت ، چون حرف حرف نا حق خودتان است وبسیار مغروران وبا تکبر وبانفس با مردم برخورد می کنید و...
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    6 39
    درخصوص نقل و انتقال خودرو از ایشان خواهشمندم که ماده 29 رسیدگی به جرائم رانندگی را لحاظ کرده و جایگاه دفاتراسنادرسمی دراین حوزه را محترم بشمارند.درحوزه معاملات خودرو ایشان نباید دفاتراسناد را رقیب خودشان بدانند و هرگونه خدشه و تضعیف جایگاه دفاتر عواقب نامطلوبی برای مردم در پی دارد.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    28 72
    چرا جرایم الصاقی دو برابر میشود، من خودم جریمه شدم ولی جریمه ای زیر برف پاککن ماشینم نبود از کجا باید فهمیدم که جریمه شدم؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    20 46
    چرا برای کسانی که در محدوده زوج و فرد زندگی میکنن تسهیلاتی قرار نمیدید؟ علاوه بر ضایع شدن حقوقشان پلاکهای فرد بیشتر از پلاکهای زوج حقشان ضایع شده
  • ali A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    17 46
    با سلام سوال من این هست که ،چرا در اتوبان های مهم مثل تهران کرج از دوربین های کنترل تخلف و سرعت استفاده نمی شود؟ چرا در سطح شهر که خودروهایی با سرعت های بسیار بالا هروز و هروز مانور میدهند ،از دوربین هایی کنترل تخلف و سرعت استفاده نمی شود ؟چرا تعداد دوربین هارا بیشتر نمیکنند؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    9 45
    چرا کل تهران پر شده از دوربین های راهنمایی رانندگی؟ سر هر کوچه ای حداقل دو سه تا دوربین نصب شده، به یک انسان اصلا حسه خوبی نمیده .
  • ایمانی IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    1 22
    سلام و عرض ادب . لطفا درخصوص وجود دوربرگردان در چهارراه ها بجای چراغ راهنمایی ، بررسی و مطالعات بیشتری بفرمایید و درصورت امکان در برخی موراد دوربرگردان ها حذف شود زیرا علاوه بر ایجاد ترافیک و تصادفات در محل دوربرگردان باعث ایجاد آلودگی هوا و مصرف بنزین،اتلاف زمان بسیار زیاد می شوند. از نظر اینجانب وجود دوربرگردان به نوعی حذف صورت مسئله و پخش شدن ترافیک در نقطه ای دیگر است که واقعا عبور سلامت و بدون تصادف از دوربرگردان ها یکی از دغدغه های شهر ما شده است
  • جعفر GB ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    1 23
    با سلام خودرویی ثبت نام کردم تحویل ان برج 12 است ایا مدل ان 94 یا 95 است با تشکر
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    4 24
    سلام چرا زمان دوربين هاي كنترل سرعت به روز نيستند؟ و بعد از چند روز اطلاعاتشان به روز مي شود؟
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    4 34
    این جریمه های الکی الصاقی نوشتن رو چرا جلوشو نمیگیرید؟ این هم ماشین دوبله وایمیسن یا ویراژ میدن هیچ اتفاقی نمیفته ولی من کلی جریمه دارم و کلی هم مراعات قوانین میکنم ولی بی انصافیه یه مامور وایسه الکی کمربند نبستن یا سد معبر و . . . الکی بنویسه و بره. اگر جریمه نیازه دستور ایست بدن و کد پلاکو بزنن و بعد رو قبض جریمه بزنن الصاقی اینطوری به خدا انصاف نیست.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    2 29
    1 آيا پليس راهنمائي در خصوص نظارت بر عبور و مرور موتور سوارها مسوليتي دارد؟ 2 پرتاب زباله از داخل خودرو تخلف است آيا تا كنون كسي براي پرتاب ته سيگار روشن كه فراوان اتفاق مي افتد جريمه شده است؟ 3 قطع خط ممتد تخلف است ولي داخل تونلها و روي پلها رانندگان توجهي به آن نداشته و بهر تعداد كه بتوانند آنرا قطع ميكنند، آيا تا كنون كسي بدين خاطر جريمه شده است؟
  • حمید IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    2 33
    به نظرم بستن کمربند در داخل شهر بی معنی ست .
  • علی A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    6 48
    تو رو خدا یه فکری هم به حال آلودگی صوتی بکنید. از بوقهای گاه و بیگاه گرفته تا بلند کردن صدای ضبط خودرو. باور کنید نصفه شب هم آسایش نداریم. برای این هنجارشکنی‌ها هم جریمه وضع کنید
  • بی نام EU ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    12 50
    پلیس کار دیگه ای به جز جریمه کردن بلد نیست؟
  • وحيد DE ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    1 28
    متاسفانه يكي از اصلي ترين دلايل عدم رعايت قوانين توسط رانندگان بي توجهي ماموران راهور نسبت به اعمال قانون ميباشد بارها شاهد بودم جلوي چشم پليس شما خودروي دود زا پشت چراغ قرمز ايستاده يا از ماشين جلوي چشم پليس زباله به بيرون پرتاب ميشود و دريغ از يك عكس العمل محكم و قاطع.
  • مرتضی A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    1 31
    با سلام بیمارستان مرکز قلب در خیابان کارگر شمال حدود 12 سال پیش در محوطه پارکینگ بیمارستان شریعتی ساخته شد متاسفانه بدلیل جانمایی اشتباه مشکلات زیادی را برای منطقه ایجاد کرد.قرار بود پارکینگی برای رفع یکی از مشکلات ایجاد شده احداث شود .مشکل پارک خودرو مشکل بزرگ هزاران ساکن اطراف بیمارستان است. الان بعد از افتتاح پارکینگ فقط اتومبیل کارمندان بیمارستان میتوانند وارد شوند و هیچ تغییر مثبتی در منطقه ایجاد نشد.مشکلی که هر روز باعث نزاع میشود و بیمارستانی تازه ساز محله ایی قدیمی را مختل نموده .بیمارستان را ما اهالی محله امیر آباد در خواست پیگیری مساله فوق و سامان دهی مشکلات پیش آمده را داریم. باتشکر
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    5 35
    ممكنه اين مساله مربوط به پليس راهور نباشه ولي شايد از اين طريق به گوش مسوولين برسه: لطفا فكري هم به حال مغازه دارهايي بكنيد كه به بهانه هاي واهي در كل طي روز با قرار دادن وسايلي مانند صندلي، سطل و غيره از پارك ماشين‌ها جلوي مغازشون جلوگيري ميكنند، يعني سد معبر آيا يه مغازه دار در كل روز ميخواد جنس خالي كنه؟ و مثلا يه بستني فروشي چه باري براي خالي كردن در كل روز داره؟ يا اين فقط براي ديده شدن بهتر مغازه است؟. به خصوص در معابر شلوغ و پر رفت و آمد كه جاي پارك كم هست و تا راننده هاي مستاصل بتونند جاي پارك پيدا كنند باعث ترافيك ميشوند.
  • بی نام RU ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    8 38
    لطفا اين سوال مهم رو بپرسيد كه كي ميخوان به وضع موتور سوارها رسيدگي كنن؟ تا كي ميخواد با موتور سوارها مثل عابر پياده رفتار بشه؟ موتورسوارهايي كه سر سوزني به قانون پايبند نيستند، از حركت در پياده رو گرفته تا حركت در خلاف جهت خيابان ها، دودزا بودن، حركات خطرناك و و و
  • پدرام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    6 28
    دلیل اینکه پلیس نسبت به انجام هرگونه خلاف در رانندگی توسط موتورسیکلت سواران بی تفاوته چیه؟ بی تفاوتیه محض قابل مشاهده پلیس باعث جری تر شدن این افراد شده
  • حامد IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 35
    لاین امداد تونل نیایشصدر محل عبور وسایل نقلیه حساب میشه ؟ پیست سرعت هست ؟ چیه ؟ چرا با کوچکترین ترافیک رانندگان میان تو این لاین و یک ترافیک ساده 10 دقیقه ای به ترافیک 1 ساعتی تبدیل میشه و هیچ مقامی هم جوابگو نیست چرا نه دوربین داره این لاین نه جریمه ای کسانی را می شناسم هر روز کارشون همین موضوع می باشد اما 1برگ جریمه هم در این مورد ندارند
  • تهرانی A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 36
    چرا جرایمی که از طریق سایت راهور پرداخت شده اعمال نمیشود؟ بنده برای فروش ماشینم به این خیال که سایت از همه راه ها سریع تر است از طریق سایت جریمه را پرداخت کردم؛ برای فک پلاک که رفتم با اینکه بارها با شماره های تماس راهتمایی و رانندگی و مسئولان آن صحیت کرده بودم، باز هم محبور شدم زمان فک پلاک آن جریمه را محدد پرداخت کنم... در مراجعه به دفاتر پلیس 10 به بنده گفتند که اینجا سوییس نیست توقع نداشته باش
  • وحید A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    2 34
    احترامأ ،دارای گواهینامه ازنوع جدیدوهوشمندهستم که 8 سال دیگر اعتبار دارد. اکنون که اسم من درشناسنامه ام بنا بدلایل شخصی تغییر یافته وبرای تغییر نامم درگواهینامه به مراکز پلیس10مراجعه میکنم میفرمایند بایستی تمام مراحل مفقود ویا بی اعتبارشدن گواهینامه راطی و تمامی هزینه های معاینات ،هزینه دفتر ،پست وغیره را پرداخت نمائید؟ درصورتیکه سایر مراکز مثل بانکها بادریافت هزینه حداکثرتا2300تومان کارت عابربانک را که هوشمند هم هستند درعرض چنددقیقه ودرحضورمتقاضی اصلاح وتحویل میدهند. مگرتغییر یک کلمه برروی یک کارت هوشمند چقدر هزینه وزمان میبرد که اینگونه برخوردمیشود؟ تقاضا دارم این خلأ قانونی را برطرف ومراتب رابمبادی ذیربط ابلاغ فرمائید. بینهایت سپاسگزارم.
  • ahmad A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    3 43
    چرا برای برداشتن طرح زوج و فرد، مسأله ترافیک مطرح نمیشود؟ فقط می گویند آلودگی هوا بهتر میشود همین الان هم ترافیک قابل کنترل نیست.
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    5 42
    مامور راهنمایی توی بلوار مرزداران زیر پل که به هیج اتوبانی راه نداشت وایستاده بود وجلویم را گرفت گفت چرا کمر بند نبسته ای گفتم توی این کوچه حداکثر سرعتی که میشود رفت 20 کیلومتره و از منزل امده ام مغازه نان بخرم برگردم ولی گوش نداد ایا نبستن کمربند به خودم صدمه میزند یا به دیگران در صورتی که تمام ملت توی اتوبانها با گوشی موبایلشان دارند صحبت میکنند ومجبوری از دست راستشان سبقت بگیری که باعث ایجاد حوادث میشوند بخصوص خانمها مگه صحبت کردن با موبایل هنگام رانندگی ازاد شده
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    1 42
    خواهش به خيابانهاي تهران دست نزنيد يه تغيير كه انجام ميشه ترافيك 100 برابر ميشه بعد راهنمايي و رانندگي ميگه شهرداري گفته شهرداري ميگه راهنمايي و رانندگي گفته خود مردم راحت راه رو باز ميكنن يه تغيير يا بستن يه چهار راه و و ... باعث شلوغي و بي نظمي ميشه و بعدش يه فكر اساسي بكنيد براي پاركهاي دوبل كه خودش باعث ترافيك ميشه كه واقعا شده معضل
  • حسن A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    2 36
    سوال بنده اینه که چرا پلیس در برخورد با جرائم رانندگی اصلا جدی نیست؟ اگر پنج درصد اهتمامی که پلیس در برخورد با بد حجابی دارد را در مسائل رانندگی داشت، اوضاع مان بهتر بود. تابلوی توقف ممنوع که تبدیل به شوخی شده، هر کس هر کار دلش میخواهد در خیابان میکند و امان از یک تذکر پلیس. دوبله پارک کردن و معضل موتوری ها و غیره. نظم در تهران معنا ندارد و هیچ کس ظاهرا حتی به فکر نیست. مردم که نمیتوانند با خلاف کاران دست به یقه شوند که. چرا ما باید برای مسائلی به این ابتدایی حرص و جوش بخوریم؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    23 51
    شما چه طرحی با برخورد با رانندگانی که ترتیب خودروها را رعایت نمیکنند و به مردمیکه پشت سر هم منتظر راه هستند دهن کجی میکنند و به خوشون اجازه میدهند بروند در خط مخالف و صف را رعایت نکنند...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیشتر درگیریها و ترافیک متعلق به همین رانندگان نادرست هستند
  • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    7 42
    مشکل موتور سیکلتها در خطوط بی ار تی کی رفع میشه این اتوبوسها هی میان تو خطوط ویژه برای موتورسیکلتها خطر ساز میشن چرا پلیس نمیتونه جلوی موتور سیکلتهارو که هر خلافی بخوان میکنند رو نمیتونه بگیره؟
  • فرید A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    3 43
    لطفاطرحی بدهید جرایم دو برابرشده برای مدتی ازسابقه حذف بشود مانند چندسال قبل تا مردم اصل جرایم را پرداخت کنند
  • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    3 49
    چرا جریمه ها رو به نسبت ارزش اتومبیل ازایش نمیدین؟ سرعت و سبقت اگر جریمه اش بشه 5 درصد ارزش اتومبیل دیگه طرف اون خلاف رو مرتکب نمیشه که سالی 20 هزار کشته داشته باشیم. کسی که ماشین 500 میلیونی سوار میشه 20 هزار تومن براش بازدارندگی داره؟
  • حسین زا A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    15 35
    شما چند سال پیش جریمه ها رو ده تا دوازده برابر کردید یعنی جریمه 10هزارتومنی رو کردید 120هزار تومان. چون نمیتونستید این کار رو یهو انجام بدید که مردم عکس العمل بدی نشون ندن اومدید گفتید در مقابل ده برابر کردن جریمه ها ما خدماتی هم انجام میدیم و لیست بلندبالایی از خدمات رو اعلام کردید که با طرح ده برابر شدن جریمه ها اجرا میشه. مثلا یکی از اون خدمات این بود که اگر شخصی تصادف کنه شما بررسی میکنید و اگر خودروساز یا جاده ها مقصر تصادف باشن جریمه این دو ارگان رو میگیرید و به شخص تصادفی میدید. من به شخصه هیچ تغییری بعد از ده برابر شدن جریمه ها ندیدم و تنها چیزی که توی اون طرح اجرا شد ده برابر شدن مبالغ جریمه ای بود که مردم باید پرداخت میکردن. کاش حداقل اخلاق داشتن ماموراتون. کاش مودب و بافرهنگ بودن
  • محمد پیشقدم A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    5 34
    به نام خدا باسلام وقتی جریمه ای با مبلغ 200000 ریال به اتومبیل ما الصلق می شود و می خواهیم اعتراض کنیم باید ابتدا برویم پلیس 10 و با پرداخت 30000 ریال صورت وضعیت خلافی بگیریم و سپس با پرداخت مجدد 30000 ریال به برای ثبت اعتراض به خلافی پرینت آنرا گرفته و باصرف وقتی طولانی و هزینه های دیگر فتوکپی و کرایه و ... برویم شاید رسیدگی گردید ؟ آیا درست است برای جریمه 20000تومانی این وقت و هزینه صرف شود ؟ و نباید تنها باهمان قبض جریمه بتوان از طریق اینترنت و یا؟مراجعه حضوری رسیدگی شود ؟ شما بگویید باتشکر تلفن 09386531947
  • حمید A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    3 52
    چرا پلیست توان مقابله با موتورسیکلتهای سنگین و غیرمجاز که سالهاست با صداهای ناهنجارشان در نیمه شب ها در بزرگراهها کورس میگذارند و از حاشیه نشینان بزرگراهها آسایش را سلب کرده اند را ندارد.
  • بهروز تهراني A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    22 52
    خيرانلاين جان آمار آراي منفي كاملا مشكوك است. احتمالا به دستور رئيس پليس راهور و توسط پرسنل ناجا صورت گرفته
  • حمید IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    3 0
    سلام.جناب سردار با چه منطق و اصولا با چه مجوزی دور برگردون خیابان آزادی از لاین کندرو سر یادگار به سمت میدان آزادی در روزهایی از سال که مراسمی در همان حوالی برگزار میشود توسط ماموران شما بسته میشود و امثال بنده که باید از این دور برگردان تردد کنیم تا سر ساعت مشخصی به مدرسه بچه ها و خانه هایمان برسیم به اجبار پلیس راهنمایی باید به سمت یادگار جنوبی هدایت میشویم و ناچارا برای دسترسی به منطقه طرشت جنوبی باید یک دور قمری آنهم در ترافیک یادگار بزنیم و از کار و زندگی بیوفتیم؟ سوال من اینست آیا درست است مامور شما در جواب خواهش بنده برای باز کردن راه حداقل برای امثال بنده که توضیحات لازمه راه هم میدهیم با زبان تهدید صحبت بکنند؟ آیا من حقوق شهروندی ندارم؟