ایرنا نوشت: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که از شکایت صداوسیما استقبال می کنیم، گفت: امیدواریم دادگاه ما به صورت علنی برگزار شود تا بتوانیم حرف های خود را بزنیم.

کمال الدین پیرموذن اظهار داشت: شکایت محمد سرافراز از بنده و یکی دیگر از نمایندگان به دلیل انتقادهای ما به نحوه پرداختن صداوسیما به موضوع برجام و نحوه پخش جلسات کمیسیون ویژه برجام مجلس است. صدا و سیما در هنگام بررسی برجام در کمیسیون ویژه و پخش جلسات آن خوب عمل نکرد و ما شاهد بودیم که در برخی از مواقع اظهارات نمایندگان دولت را پخش ندادند و در بسیاری از گفت و گوهای خبری از علیرضا زاکانی برای صحبت دعوت می کرد.

وی اضافه کرد: صدا و سیما باید یار دولت باشد و امید و نشاط اجتماعی را ایجاد کند.

کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل در نطق روز گذشته (یکشنبه) خود از شکایت محمد سرافراز رییس سازمان صداوسیما از سه نماینده خبر داد.

اداره کل روابط عمومی صداوسیما نیز روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد؛ پیرموذن تلاش دارد تا موضوع شکایت را شخصی جلوه دهد، در حالی که این شکایت رسانه ملی است و ثانیا شکایت سازمان صداوسیما صرفا از 2 نماینده بوده که موضوع آن هیچ ربطی به ادعاهای مطرح شده درباره برنامه فیتیله ندارد بلکه موضوع به فضاسازی های ایشان نسبت به عملکرد رسانه ملی در پوشش خبری و برنامه ای بررسی برجام بوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ تاکید می کنیم که شکایت صداوسیما از دو نماینده به خاطر اظهارات خلاف واقع و نسبت های ناروا به رسانه ملی است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =