رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خانه‌نشین کردن نیروهای اصیل انقلاب در سراسرکشور از کارهای دولت قبل بود، اختلاس‌های میلیاردی را نتیجه گزینش ناصحیح افراد برای مسئولیت‌های ملی دانست.

مهم‌ترین سخنان آیت‌الله هاشمی در دیدار جمعی از فعالان سیاسی شهرهای ساوه و زرندیه استان مرکزی به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:

* هنوز هم می‌توان با برنامه‌ریزی درست برای اشتغال جوانان گام‌های بلندی برداشت که از نیازهای ضروری است.
*متأسفانه یکی از کارهای دولت سابق، خانه‌نشین کردن نیروهای اصیل انقلابی در سراسر کشور بود که حتی استادان برجسته دانشگاه‌ها هم در امان نبودند که امیدواریم دولت در این خصوص و جایگزینی نیروهای دلسوز اقدام کند.
*فسادهای اداری و اختلاس‌های میلیاردی نتیجه طبیعی گزینش ناصحیح افراد برای مسؤولیت‌های ملی است. اصلاح مدیریت‌های کشور باید به دور از اغراض شخصی و انتقام، بر اساس مصالح نظام و منافع ملی باشد.
*اوج نگرانی آنجاست که می‌دانیم این رکود در شرایطی گریبان اقتصاد کشور را گرفت که نقدینگی در بانک‌هاست و می‌توان از آن مانند کاری که برای خودرو شده است، برای افزایش اشتغال و تقویت تولید در شهرک‌های صنعتی استفاده کرد.
*متأسفانه بعضی‌ها با ترس‌های غیرمنطقی و بی‌مورد از مسائل فرهنگی، در انجام این کارهای اقتصادی مانع تراشی می‌کنند و بعضی از دشمنان نظام هم با ترویج ایران هراسی، جلوی خیلی از طرح‌های بین‌المللی را برای عبور و اجرا در ایران گرفتند.
*اقتصاد اسلامی مبتنی بر حضور آگاهانه مردم است که سیاست‌های کلی اصلاح اصل 44 با هدف «انقلاب اقتصادی» تدوین شد و در اجرا به دست دولتی افتاد که نه تنها اعتقادی به آن نداشت، بلکه مخالف بود.
*همان‌گونه که آحاد مردم در انتخابات 92 وارد شدند و کشور را از انحراف اجرایی نجات دادند، در انتخابات اسفند هم حضور آنان نظام را برای سال‌های بعد بیمه می‌کند.

2927

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =