معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن مهر تا شهریور 95 به پایان می رسد و شخص وزیر با جدیت این طرح را پیگیری می کند.

به گزارش ایرنا، سید سعید سیدعلایی روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ابراز امیدواری کرد که با حمایت دولت بتوانیم تعهدات دولت در مسکن مهر را پایان بخشیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: به دلیل سرمای زودرس طرح راهداری زمستانی از سه هفته پیش آغاز شده است و در قالب آن یک هزار و 413 اکیپ راهداری با 15 هزار راهدار در یک هزار راهدار خانه فعالیت می کنند.
وی ارزش جاده ها و آزادراه های کشور را دارای سرمایه ای بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: مسئولیتی سنگین برای نگهداری این جاده ها به عنوان سرمایه ملی بر عهده داریم.
سید علایی با اشاره به این که از محل درآمدهای عمومی و اختصاصی وزارت راه و شهرسازی برای نگهداری راه های کشور استفاده می شود گفت: نگاه خوبی به تجهیز راهداری ها و به روز رسانی کردن تجهیزات ناوگان راهداری داریم و امیدواریم در این جهت بتوانیم ناوگان راهداری را تجهیز کنیم.
وی بیان داشت: وزارت راه و شهرسازی به دنبال خدمت رسانی در تمام حوزه های خود شامل شهرسازی، امور بندری، ریلی، جاده ای، مسکن و بافت های فرسوده است و در تمام عرصه ها نیازمند به خدمات متقابلی از سوی سایر دستگاه های ذیربط هستیم.
وی اظهار داشت: سیاست وزیر راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل و مسکن مبنی بر تسهیل خدمات رسانی به مردم است از این رو قصد داریم 569 خدمت خود به مردم را الکترونیکی کنیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 34 خدمت اکنون الکترونیکی شده است و امیدواریم تا پایان سال این تعداد را به 57 خدمت برسانیم و این کار را تا رساندن به عدد 569 ادامه خواهیم داد.
سید علایی افزود: استان قم در شاهراه شمال به جنوب و غرب به شرق است و نزدیک به 17 استان از مسیر جاده های قم تردد می کنند که این مساله نشان از مسئولیت سنگین همکاران ما در اداره کل راه و شهرسازی استان قم دارد.
در این آیین از خدمات محسن بهشتی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم تجلیل و حسن صبوری به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معرفی شد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =