ایسنا نوشت: سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم اطلاعاتی را درباره حملات تروریستی اخیر پاریس در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه خبری عربی پرس، اوفیر جندلمن، سخنگوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تویتر مدعی شد: اسرائیل اطلاعاتی درباره حملات تروریستی اخیر پاریس در اختیار دارد که آنها را با دولت فرانسه و برخی کشورها در میان می‌گذارد.

در همین راستا آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه سابق این رژیم و رئیس حزب "اسرائیل بیتنو" در واکنش به موج حملات تروریستی که فرانسه شاهد آن است، گفت: وقتی می‌بینیم در حالی که آتش جنگ در سوریه، لیبی، عراق، یمن و دیگر کشورها برپاست اروپا به علامت‌گذاری بر تولیدات شهرک‌نشینان مشغول است، پی به مشکل می‌بریم!

لیبرمن در ادامه ایجاد تغییری واقعی در مبارزه با "تروریسم" و "افراطی‌گری" بدون "رهبری جدی اروپا" را غیر ممکن دانست.

نتانیاهو نیز از وزارت خارجه تل‌آویو درخواست کرد از مقامات فرانسه بخواهند تدابیر امنیتی در اطراف سفارت این رژیم در پاریس و دیگر نهادهای یهودی را افزایش دهند.

وزارت خارجه تل‌آویو با اشاره به اینکه در مورد احتمال حضور شهروندان اسرائیلی در حوادث فرانسه با مسئولان این کشور در تماس است، اعلام کرد هیچ یک از اعضای هیات دیپلماسی اسرائیل و یا کارمندان آن از جمله زخمی‌های حادثه پاریس نبوده و تاکنون از آسیب دیدن شهروندان اسرائیلی هیچ‌گونه گزارشی نشده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    5 5
    ميدونيد چرا چون خودشم باهاشون همدسته تازه من اطلاعات بيشتري دردست دارم اينكه فرانسه و امريكاو انگليسم باهاشون همدستن
  • بی نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    4 3
    این خبر معادل این خبر است: پدری از اوضاع فرزندش خبر دارد داعش محصول غربیها و صهیونیست هاست...