ایسنا نوشت: حسن غفوری فرد گفت: حسن غفوری فرد اعلام کردکه برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ام.

این فعال سیاسی با اشاره به جلسات مشترک حزب موتلفه با جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری، اظهار کرد: این جلسات مشترک همچنان ادامه دارد و تقریباً همه موافقت کرده‌اند که نظر شورای فقها (موحدی کرمانی، یزدی، مصباح) فصل‌الخطاب باشد؛ چرا که شورای فقها در جریان این جسات مشترک و نتایج آن هستند.

این عضو حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این شکل جلسات مشابهی با سایر احزاب اصولگرا نیز برگزار کرده است یا نه؟ گفت:‌ هنوز دیداری انجام نشده است اما ما آمادگی برگزاری چنین جلساتی را با سایر گروه‌های اصولگرا داریم.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اینکه آیا موتلفه اسلامی برای انتخابات با علی لاریجانی مذاکره‌ای انجام داده است یا نه؟ اظهار کرد: ما اصلاً به خود اجازه نمی‌دهیم که با ایشان مذاکره کنیم. ایشان جزء نیروهای مرکزی اصولگرایان هستند و در جریان فعالیت‌های ما نیز قرار دارند.

رئیس خانه احزاب ایران همچنین با اشاره به تدوین منشور اخلاقی انتخابات در خانه احزاب، اظهار کرد: مقدمه منشور اخلاقی تهیه شده است و در جلسه دوشنبه هفته جاری در خانه احزاب، مطرح خواهد شد و در صورت نهایی شدن به رسانه‌ها نیز اعلام می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه اعضای خانه احزاب در ستاد انتخابات وزارت کشور به عنوان ناظر غیررسمی حضور خواهند داشت، اظهار کرد: قرار است میزی در ستاد انتخابات کشور به اعضای خانه احزاب تعلق گیرد تا به عنوان ناظر غیررسمی حضور داشته باشند تا هم به بالابردن سطوح مشارکت مردم کمک کند و هم انتخاباتی آرام، سالم و بانشاط برگزار شود.

او در پاسخ به پرسشی در خصوص مشخص شدن محل خانه احزاب ایران نیز اظهار کرد: چندین محل به ما معرفی شده است اما هنوز به تصمیم نهایی نرسیده‌ایم.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر آمادگی‌اش برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اعلام کرد: برای حضور در انتخابات مجلس برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ام.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین در مورد فعالیت‌های انتخاباتی در جناح اصولگرا به ایلنا گفت: اقدامات بسیار خوبی انجام شده برای اینکه اصولگرایان با وحدت کامل وارد عرصه انتخابات شوند. جبهه پیروان خط امام و رهبری همواره اعلام کرده که زیر چتر روحانیت فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: اخیرا قرار است آیت‌الله مصباح یزدی هم به این جمع اضافه شوند یعنی کلام آیت‌الله موحدی کرمانی، آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح یزدی برای اصولگرایان فصل‌الخطاب خواهد بود و همه طیف‌های اصولگرا هر چه این سه ضلع بگویند را فصل‌الخطاب می‌دانند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    8 5
    با این حرفهایی که زده ای، برنامه ریزی نکن، چون رأی نمی آوری پولت را دور نریز مهندس