رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: مبارزه با گروه‌های تروریستی، اراده منسجم جهانی را طلب می‌کند و اگر به این موضع اصولی ایران توجه می‌شد، شاید اکنون ابعاد تروریسم در منطقه و جهان به این وسعت نبود.

به گزارش روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران خود اولین قربانی اقدامات تروریستی گروه‌های تروریستی است و با ابراز تأسف از فجایع رخ داده توسط گروه‌های تروریستی تکفیری و داعشی در کشورهای منطقه به ویژه افغانستان و لبنان که منجر به کشته شدن جمع زیادی از مردم بی‌گناه شد، گفت: خطر توسعه تروریسم در جهان به ویژه کشورهای مطرح و صنعتی بسیار جدّی و مهم است که نمونه‌ اخیر آن در کشور فرانسه بود و ما کلاً ترورها را محکوم می‌کنیم.

وی لزوم آگاهی و هوشیاری نیروهای نظامی، امنیتی و مردم را برای مقابله با فعالیت‌ها و اقدامات تروریستی گروه‌های معاند و تکفیری خواستار شد.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات نیز گزارشی از اشراف اطلاعاتی و امنیتی نیروهای این وزارتخانه، به اقدامات و عملکرد گروه‌های تروریستی در مناطق مرزی ارائه کرد.

محسن رضایی دبیر مجمع نیز با ارائه تحلیلی از چگونگی انجام عملیات تروریستی داعش در کشور فرانسه، بر ضرورت حفظ آمادگی و هوشیاری همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای مقابله با تحرکات این گروهک تأکید کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =