تسنیم نوشت: سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: جلسه مشترک آیات یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح‌ یزدی پیرامون وحدت اصولگرایان برگزار شد.

لطف‌الله فروزنده از برگزاری جلسه مشترک آیات عظام یزدی، مصباح و موحدی کرمانی خبر داد و گفت:خوشبختانه مطلع شدیم که فقهای معظم اصولگرایان (مشترک آیات یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح‌ یزدی) در هفته گذشته جلسه هماهنگی برگزار کردند.

وی افزود: انشاءالله با این خط مشی که  اصولگرایان اتخاذ کردند و فقهای معظم را فصل الخطاب خود می‌دانند، هر چه زودتر شورای اصولگریان زیر نظر شورای فقها شکل بگیرد؛ طبیعتاً هر کس و هر جریانی که خود را اصولگرا می‌داند باید فقهای معظم را فصل الخطاب بداند و در چارچوب سیاست که مشخص می‌کنند، حرکت کنند.

فروزنده یادآور شد: من به همه نیروهای حزب‌الهی و دلسوز و کسانی که دل در گرو جبهه مومن انقلاب دارند، این نوید را می‌دهم که خوشبختانه در بسیاری از نیروهای اصولگرا انسجام وجود دارد و همه بر این باور هستند که باید وحدت کنیم و محکم در مقابل فتنه گران و نفوذ پذیران بایستیم و فقها را فصل الخطاب بدانیم.

به گزارش ايسنا، یک عضو جبهه پایداری از بررسی راهکارهای رسیدن اصولگرایان به وحدت در نشست تعدادی از اعضای جبهه پایداری و برخی اعضای جریانات دیگر اصولگرا با غلامعلی حدادعادل خبر داد.

مجید متقی‌فر با اشاره به جلسه اخیر تعدادی از اعضای برخی جریانات از جمله جبهه پایداری با حداد عادل گفت: تا جایی که اطلاع دارم غیر از برخی اعضای جبهه پایداری از گروه‌های دیگر نیز در این جلسه حضور داشتند.

وی افزود: موضوع جلسه نیز وحدت اصولگرایی و اجماع است که در این دیدار هم بر این موضوع تاکید شده است؛ چراکه آقای حدادعادل رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس را هم بر عهده دارد.

 

 

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    5 0
    شما هزارتا جلسه بگیرین نهایتا چهار میلیون رای دازین مردم که به شما رای نمیدن حالا شما هزارتا جلسه با هم بگیرن