پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت: رییس جمهور در پیامی، با تسلیت حادثه تروریستی اخیر بیروت به مردم، خانواده های داغدار و دولت لبنان، مبارزه با خطر شوم و فراگیر تروریسم را وظیفه همه جهانیان خواند و خطاب به «ملت رشید لبنان» تأکید کرد: ملت بزرگ ایران در کنار شما ایستاده تا مبارزه با ترور و افراط گری را تعمیق بخشد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است: «از جانب ملت ایران حادثه تروریستی اخیر بیروت را به شما مردم صبور و عزیز و خانواده های داغدار و دولت لبنان تسلیت می گویم. اکنون که تروریسم بر قلب ملت های جهان وحشت می افکند و مردم بیگناه را به خاک و خون می کشد، تمام جهانیان وظیفه دارند با این خطر شوم و فراگیر مبارزه کنند. ملت بزرگ ایران در کنار شما ایستاده تا مبارزه با ترور و افراط گری را تعمیق بخشد. از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای درگذشتگان، شفای عاجل مجروحان و سربلندی و بهروزی ملت لبنان را مسألت دارم.»

گفتني است در اثر وقوع دو انفجار تروریستی در روز پنج شنبه در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت 43 نفر شهید و بیش از 240 نفر زخمی شدند. گروه تروریستی تکفیری داعش مسوولیت این دو انفجار را برعهده گرفته است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =