داستان برخورد کارلوس کروش و جباری در فرودگاه

پس از حدود دو سال کارلوس کروش و مجتبی جباری با هم رو در رو شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی جباري كه فروردين ٩٣ تصميم گرفت از تیم ملی خداحافظي کند ، از زمان رفتنش ، درست قبل جام جهانی ، شوکی به تیم وارد کرد. او البته به این پی برده بود در ترکیب 11 نفره تیم کارلوس برای بازی های جام جهانی جایی ندارد چون کارلوس برای بازی های سختش داشت به یک مثلث 3 نفره فکر می کرد که فیزیکی تر باشند و در نهایت هم به جمع 3 نفره شجاعی ، دژاگه و حاج صفی رسید.
او احساسش این بود که کارلوس برای بازی دفاعی به جام جهانی می رود و فوتبال فانتزی اش کمکی به تیم نمی کند. برای همین هم بود که با گفتن عباراتی چون از تيم ملي می رود تا فضا را به بازيكنان جوان فوتبال ايران بدهد، خیلی جدی تر به بازی در لیگ قطر مشغول شد. مجتبی که مثل محرم نویدکیا ، یکی از افراد خاص فوتبال ایران است و آخرین بازماندگان نسل بازیسازهای فوتبال ملی ایران ، در دو دهه گذشته ، به دلیل آسیب دیدگی ، خیلی نمی توانند به تمرین های سخت و پر فشار تن بدهند ، چیزی که کارلوس کروش خیلی به آن اعتقاد دارد. او از تیم ملی رفت و چند ماهی هم هیچ چیزی نگفت اما درست قبل از بازی ایران و قطر در جام ملتهای آسیا در گفت و گو با الکاس از شیوه مربیگری کارلوس کروش و سبک بازی او انتقاد کرد و گفت تیم مربی پرتغالی اصلا فوتبال بازی نمی کند که نیاز به یاری فانتزی مثل مجتبی جباری داشته باشد. حرف هایی که بازتابی بد برایش داشت. مجتبی که کلا جمع گریز است و خیلی اهل گفت و گو و دیالوگ نیست و بیشتر زمانش را بیرون از ایران می گذراند ، با سکوت بعد از انتقادها ، آن اتفاق را پشت سر گذاشت و کارلوس کروش ، هیچ گاه واکنشی به گفته های این بازیکن نداشت اما مثلا عادل فردوسی پور در برنامه نقد عملکرد تیم ملی در جام ملتهای آسیا در بین حرف هایش در حضور ذوالفقارنسب و علیرضا منصوریان ، طعنه ای به مجتبی زد و گفت :«آخه فازت چیه که شب بازی تیم ملی این حرف ها را زدی؟!»
پنج شنبه شب بعد از حدود دو سال مجتبی با سرمربي تيم ملي روبه رو شد؛ ديداري گرم و در فضايي دوستانه.
کارلوس كروش با اشاره به فيزيك آماده مجتبی جباري ، به او گفت:« خوشحالم كه مي بينم این قدر روي فرم هستی و هنوز خوب و اثرگذار ، بازی می کنی. اميدوارم هميشه موفق باشي و بتواني فوتبالت را مثل هميشه خوب ادامه بدهي.» کارلوس که به نظر می رسد هنوز هم بازی های مجتبی را زیر نظر دارد از بازی های خوب او در لیگ قطر و برای تیمش تعریف کرد. جباري هم با قدرداني از سرمربي تيم ملي گفت:« بازيهاي تيم ملي را دنبال مي كنم و اميدوارم تيم ملي به آنچه مي خواهد برسد.»
بعد از اين گفتگوي صميمي و دوستانه جباري و كروش از هم خداحافظي كردند. تیم ملی برای بازی با گوام راهی امارات شد و مجتبی جباری هم به دنبال برنامه های خودش رفت.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    24 10
    به این میگن درک متقابل