۰ نفر
۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
این سند حمایت دایی از دادکان است؟

محمد دادکان در مصاحبه اخیرش نشان داده که علاقه دارد به فوتبال برگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دادكان كه سال‌هاست از فوتبال فاصله گرفته و هر بار برای بازگشت خود شرط گذاشته، این بار هم در نمایشگاه مطبوعات مصاحبه ای كرد و از علاقه اش برای بازگشت به فوتبال پرده برداری كرد. او البته برای بازگشت، شرطی گذاشته كه غیر ممكن نیست اما بعید به نظر می رسد. دادكان گفته كه اگر رئیس جمهور شخصا از او بخواهد، حاضر است به فوتبال برگردد.
حالا و پس از گذشت چند روز از این اظهار نظر دادكان،در یكی از صفحات اینستاگرام كه منتسب به علی دایی است، عكسی از دایی در كنار برانكو، دادكان و بكن باوئر منتشر شده. این عكس برای زمانی است كه دادكان ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، دایی كاپیتان تیم ملی و برانكو سرمربی تیم ملی بود. از این عكس این طور برداشت شده كه دایی از بازگشت دادكان به فوتبال حمایت كرده است.


نكته این عكس این است كه چند نفر از دوستان نزدیك دایی برای او اینستاگرام زده اند و هر كدامشان مدعی هستند كه صفحاتی كه در اختیار دارند، صفحه اینستاگرام علی دایی است. اما خود دایی همیشه گفته كه اینستاگرام ندارد. از طرفی با وجود رابطه خوبی كه دایی با دادكان دارد، او معمولا عادت ندارد وارد این طور كمپین ها شود. گرچه دایی دو روز قبل گفته بود كه وقتش شده فوتبال را بدهند به دست اهلش تا آن را اداره كنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =