ایسنا نوشت:محسن رفیقدوست گفت: من جبهه پایداری را خیلی اصولگرا نمی دانم و معتقدم این جبهه نمی تواند با موتلفه ائتلاف کند.

محسن رفیق دوست با بیان اینکه من بخشی از بدنه‌ای را که امروز در جلسات وحدت اصولگرایان شرکت می‌کنند اصولگرا نمی دانم اظهار کرد: جبهه پایداری به نظر من چندان اصولگرا نیست و این گروه نمی تواند با حزب موتلفه به ائتلافی برسد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص پیش‌بینی‌اش از وضعیت مجلس آینده اظهار کرد: فکر می کنم مجلس آینده ، مجلسی متشکل از معتدلین هر دو جناح باشد که از این جهت برای مردم نیز بهتر خواهد بود.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین در خصوص امکان ائتلاف اصولگرایان با اصلاح طلبان اظهار کرد: ممکن است بین اصولگرایان و اصلاح طلبان ائتلافی صورت گیرد؛ چراکه ما اصلاح طلبانی که پای ولایت ایستاده اند را به عنوان طیفی از جامعه که مورد قبول هستند می دانیم و می گوییم این دسته از اصلاح طلبان باید حضور داشته باشند و در حکومت نقش آفرینی کنند. اما از طرفی اصولگرایانی را که بخواهند از رهبری تندتر بروند را نیز اصولگرا نمی دانیم و در نهایت فکر می‌کنم هیچ اشکالی وجود ندارد که دو طیف معتدل از هر دو جناح با یکدیگر ائتلاف کنند.

رفیق دوست در پاسخ به پرسشی در خصوص پیش بینی‌اش از رهبری اصولگرایان در مجلس آینده اظهار کرد: اصولگرایان هنوز کسی را به عنوان رهبر انتخاب نکرده اند و بر سر شخصی به نتیجه نرسیده‌اند در مورد آقای لاریجانی نیز باید بگویم که ایشان را به عنوان یک معتدل مطیع رهبری و اصولگرا می شناسم و از جناح اصلاح طلب نیز آقای عارف را به عنوان یک اصلاح طلب ولایت مدار می شناسم ولی هنوز که در مورد اصولگرایان نتیجه ای به دست نیامده است.

وی با اشاره به نقش علی اکبر ناطق نوری در نزدیک شدن هر دو جناح به یکدیگر در انتخابات پیش رو اظهار کرد: آقای ناطق نوری فردی معتدل است و امتحان خود را نیز پس داده است و فکر می کنم اگر ایشان وارد انتخابات شوند می‌توانند به عنوان محور هر دو جناح قرار گیرند.

وی در پایان در ارزیابی اش از مجلس خبرگان آینده نیز اظهار کرد: به نظر من مجلس خبرگان خیلی تغییری نخواهد کرد چون مردم نیز به خوبی می‌دانند که معنای خبرگان چیست و آنجا نیز جایی نیست که بتوان با آن بازی کرد و انصافا نیز قابل مشاهده است که آنهایی که در خبرگان قرار دارند اکثرشان هوای نفس ندارند و اگر قرار باشد یک مشت طلبه جوان به خبرگان بروند نظام متزلزل می‌شود به همین خاطر اعتقاد دارم مجلس خبرگان خیلی تغییری نخواهد کرد.

17214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =