حجت الاسلام قدرت علیخانی نماینده سابق قزوین و از نزدیکان به آیت الله هاشمی رفسنجانی در غرفه خبرگزاری خبرآنلاین درباره انتخابات پیش رو به بیان نظرات خود پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیخانی درباره انتخابات آینده معتقد است مردم آماده برگزاری انتخاباتی بسیار پرشور و حرارت هستند که باید این فرصت را غنیمت دانست.
در ادامه گپ و گفت کوتاه ما با این فعال سیاسی را می خوانید:

انتخابات آینده مجلس را چطور می بینید؟
کاش از نمایشگاه می پرسیدی. درباره انتخابات که زود است قضاوت کنیم. ولی احساس می کنم در فضای عمومی جامعه مردم آماده برگزاری انتخابات بزرگ و خوب هستند. هر چه ملت تصمیم بگیرند به صلاح کشور و ملت و نظام است.


ترکیب آینده مجلس را چطور می بینید؟
خیلی جریانات سیاسی و اصلاح طلبان و اصولگرایان برایم مهم نیست. مهم یک مجلس خوب، پویا و زنده است که در مواقع حساس و بزنگاه ها به آنچه برای ملت صلاح است عمل کند. مجلس یک دست هم به درد نمی خورد. چه اصلاح طلب چه اصولگرا هر وقت یک دست شدند، به درد نمی خورد. باید مجلس دعوا باشد که به درد بخورد. البته مجلس یک قدرت علیخانی هم لازم دارد. امیدواریم یک مجلس خوب داشته باشیم.

منظورتان از بزنگاه چیست؟
بزنگاه های آینده را نمی دانم الان بزنگاه اصلی برجام و اجرای برجام است که برای مردم و کشور خیلی مهم است.


شما نامزد انتخابات می شوید؟
بله، انشاالله شرکت می کنم.


با چه لیستی؟ اصلاح طلبان، اصولگرایان یا کارگزاران؟
اینها معلوم نیست. دلم می خواهد در خدمت ملت و مجلس باشم. دلم می خواهد از آرمانهای امام، انقلاب و رهبری دفاع کنم و به درد مردم بخورم.


از لیستها خبری دارید؟
نه، اطلاعاتی در این زمینه ندارم. از سر لیست و ته لیست خبری ندارم و علاقه ای هم به این مسایل ندارم.


نمایشگاه را چطور دیدید؟
بحث تحریمها و این که عده ای نیامدند را کار ندارم. هر کس دوست دارد تحریم کند یا نه اختیار با خودش است. آنچه در نمایشگاه دیدم زیبا و قشنگ بود. دوستان زیادی را در حال بازدید دیدم. محیط آرام و خوب بود. امیدوارم همیشه با صفا و به خوبی و همیشه جریانات حضور داشته باشند. خبرآنلاین را دوست دارم که رسانه معتبر و قابل احترام و قابل احترام است و از مدیر این رسانه هم تشکر می کنم.

 


17۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    10 11
    بابا بسه تو رو بخدا گندهایی که تابحال زده اید بس نیست واقعا خجالت آور است برو بشین یک گوشه به فکر آخرتت باش باور کن دنیایی پس از این جهان است