رحیم پورازغدی:به خبرگزاری‌های حزب‌اللهی اعتماد ندارم/90درصد رسانه های طرفدار انقلاب بیسوادند

ایسنا نوشت: یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بنده تقریبا به هیچ یک از خبرگزاری‌ها و سایت‌های حزب‌اللهی اعتماد ندارم، چون بی‌سواد و بی‌دانش هستند به شما هم توصیه می‌کنم به سخنانی که این رسانه‌ها به نقل از افراد بیان می‌کنند، اعتماد نکنید.

حسن رحیم پورازغدی در سخنان پیش خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران گفت: رسانه‌های طرفدار انقلاب غالبا بی‌سواد هستند و آموزش ندیده‌اند و بنده به بیش از 90 درصد سایت‌ها و خبرگزاری‌ها داخلی به دلیل بی‌سوادی اعتماد ندارم، اینان ناآگاهانه تیترهای خلاف می‌زنند.

وی افزود: طی 36 سال گذشته خبرگزاری‌ها و سایت‌هایی داشته‌ایم که هم جهت با رسانه‌های دشمن تیتر زده‌اند. این رسانه‌ها در هماهنگی کامل با رسانه‌ها و سیاستمداران غرب اقدام به تخریب مسئولان نظام می‌کنند. آنان تیترهای مسخره کننده، جملات تحریف شده و گزارش‌های غلط از مواضع انقلاب و انقلابیون می‌زنند. مصداق تحریف سخنان مسئولان، بنده هستم که هرگاه در نماز جمعه یا دیگر جاها صحبت کردم 90 تا 95 درصد سخنانم را تغییر داده یا تحریف می‌کنند و جملات خود را می‌زنند.

این عضو شورای انقلاب فرهنگی که موضوع سخنانش را «بررسی خطرهای خروج از خط امام (ره) و آسیب شناسی تحریف اصول انقلاب با ادعای تداوم انقلاب» تعیین کرده بود تمام وقت سخنرانی‌اش را به قرائت و تحلیل وصیت‌نامه امام خطاب به مسئولان و اسناد لانه جاسوسی اختصاص داد و افزود: نه صحیفه امام و نه اسناد لانه جاسوسی قابل بایگانی نیست.

وی گفت: یک دیدگاه معتقد است نه به حوادث صدر اسلام و انقلاب نباید استناد کرد در غیر این صورت قرآن و حدیث از حالت تقدس خارج می‌شود. اینان معتقدند قرآن و حدیث برای ثواب و اموات خوانده شود. این دیدگاه معتقد به امام خنثی شده هستند این سخن به معنای خنثی‌سازی همه ارزش‌ها و اعتقادات و از میدان به در کردن همه آنها از میدان زندگی است. کسانی که این گونه طراحی می‌کنند خواسته یا ناخواسته امامت امام را نفی می‌کنند و همه چیز را منجمد در گذشته می‌داند.

رحیم پورازغدی ادامه داد: دسته دوم افرادی ضعیف النفس هستند که از لیبرال‌ترین و حزب‌اللهی ترین افراد جامعه لیبرالی‌تر و حزب‌اللهی‌تر هستند. این افراد کاسب کارند و در مراحل جمهوری اسلامی حضور دائم داشته‌اند و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند و اگر رژیم تغییر کند در رژیم بعدی با نیز ادبیات جدید حضور خواهند داشت. این عده هیچگاه ریسک نمی‌کنند اما نام ریسک دیگران را می‌خورند و آماده ائتلاف با همه هستند. هدف آنان اصول و حقوق مردم نیست بلکه حضور در صحنه به هر قیمت است.

این عضو شورای انقلاب فرهنگی اظهار کرد: دسته سوم خوش‌نیت ولی نادان هستند. کاسه‌های داغتر از آش هستند. صاحب کار مسئله را طرح و بعد از مدتی رها می‌کند ولی این عده ول کن مسئله نیستند. هر حرفی را می‌شنوند ضرب‌در 10 می‌کنند و تنها می‌مانند. این افراد به میدان مین می‌روند و متوجه می‌شوند هیچ کس از آنان پشتیبانی نمی‌کند. سوپرحزب‌اللهی‌هایی هستند که به آدم‌های لج‌باز تبدیل می‌شوند. طیفی از آنان نیز گرفتار عرفان اضطراری و انفعال هستند.

وی ادامه داد: بنده عاشق امام هستم این آدم سر و ته حرفهایش یکی بود. هوشمندانه اجازه نمی‌داد کسی کلاهش را بردارد و در میدان می‌ایستاد و سینه‌اش را مقابل سرنیزه‌ها سپر می‌کرد اما عده‌ای برای سخنان امام تاریخ مصرف تعیین می‌کنند و یا جای دوست دشمن را عوض می‌کنند. آنان مصادیق سخنان امام را تغییر می‌دهند در حقیقت خودشان تغییر کرده‌اند اما می‌گویند طرف مقابل تغییر کرده است. حتی برخی بزرگان نظام عباراتی فرمودند و گفتند که اینها افراطی هستند، اما به نظر بنده سخنان این عزیزان باید تحلیل شود.

رحیم‌پورازغدی افزود: برخی در دهه 60 طبق سخنان امام سخن می‌گفتند ولی حالا بعد از 3 دهه خلاف آن سخنان را می‌زنند این یعنی خانواده شهدا فریب خوردند و اشتباه کردند. اگر چنین ادعایی مطرح است به صراحت گفته شود.

17220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    واقعا؟
  • بی نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    در روانشانسی حالتی وجود دارد به نام "فوبیا" که برخی آدمها به مرور زمان دچار نوعی افسردگی میشوند و در خیال خود دچار توهمات عجیب و غریبی می گردند و در عالم خیال تصور میکنند که دیگران به او حمله میکنند. در عالم فلسفه هم حالتی وجود دارد به نام "جهل مرکب" که برخی از آدمها فکر میکنند که فقط خود میفهمند و عالم هستند و بقیه نفهم و جاهل و تا آخر هم نمیفهمند که خود جاهلند و نادان.
    • میثم IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
      دوست من این تعریفی که شما از فوبيا دادین در هیچ کتابی ثبت نشده...
    • بی نام A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
      به شما جسارت نمیکنم. نمیخواهم بگم الفاظی که به کار بردی شایسته کیست. ولی هیچ آدمی را سیاه و سفید نبینیم. هیچ کس سفید مطلق نیست. حتی شما و من و رحیم پور ازغدی و ... .
  • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    استاد حالا این جمله رو کسی غیر ازشما می گفت قیامت می شد
  • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    کلا همه رسانه ها مخصوصا تریبون نماز جمعه و سیما دست ایشون هست هرکس دیگه میگفت رسانه حزب اللهی بیسواد هستن هم سانسور میشد هم محکوم
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    این آمار 90درصد از کجاس؟
    • بی نام RO ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
      از جيب مبارك استاد
  • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    مدیونید اگه فک کنید این آقا و کسایی که تریبون رو براش رزرو کردن به خاطر حرفای رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات به دست و پا افتادن
  • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    وفتی کسی به رفقاش اینجوری حمله می کنه ببین به مخالفاش چی میگه
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    آقای رحیم پور روزنامه نگاری خوندن که اینجور قضاوت می کنند؟
    • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
      ایشون دیپلم هستند. مدرک دانشگاهی ندارند
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    استاد کی امتحان گرفتین ازشون؟
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    خبر آنلاین شما هم جزء مخاطبان این جمله هستین ؟
  • محمود IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    الان ما باید دقیقا چیکار کنیم استاد.یه روز میگید کل دستگاهها جاسوس امریکایی دارند،یک روز هم میگید همه بیسوادند،خوب پس یک جمع بندی کنید و نتیجه اش رو هم به ما اعلام کنید.
  • متفکر IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    و یک عده ای هم چنان نعل وارونه میزنند که بعدها قابل تفسیر برعکس باشد ..چرا یک نمونه از این طبقه بندیتان را ذکر نکردید؟ آنها .،آنها، آنها یعنی چه کسانی؟؟؟؟؟
  • حمید IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    این اقا یک تنه به می تازد در حالی که هم در بین بچه های حزب الله و هم در بین رسانه ها انسانهای شریفی هستند ۹۰ درصد را اقای ازغندی از کجا اوردند حتما ایشان از صبح تا شب در حال گشت زدن در رسانه ها هستند بهرحال یکی بیاد این اقا را نگهدارد وگرنه تصادف خواهد کرد ،منم اگر همه تریبونها را به من می دادند و اطلاعات دسته بندی شده ،مسلما همه را سیاه می دیدم
  • بی نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    چه می کنه این ازغدی
  • بي نام ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    فقط تو باسوادي
  • بی نام GB ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    خبر با این دسته بندی تو دسته دوم میشی.
  • بی نام DE ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    چرا اين شخص شده متكم وحده در تمام تريبون هاي اين كشور و امكان مناظره با ايشان نيست؟ البته دليلش كاملا مشخصه
  • نظری A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    تو خوبی
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    شما که ادب حرف زدن را نداری ودر هر تریبونی که گیر میاری به دیگران توهین میکنی نباید حرف بزنی با تمام احترام باید گفت خودت بیسوادی .
  • بی نام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    متاسفم تریبون نماز جمعه در اختیار شماست متاسفم شما عضو شورای انقلاب فرهنگی ملتی به عظمت ایران هستی،مدام به این و اون انگ وابسته بودن به مجاری قدرت میدید در حالیکه یه لشکر سایبری در فضای مجازی با دست بردن مثبت و منفی کامنت ها سعی در نمایاندن غالب بودن عقاید شما در جامعه رو داره،جناب ازغدی روحانی خوب یا بد انتخاب مردم هست چرا به خواست ملت احترام نمیزارید؟شما و امثال شما برای نظر مردم ارزشی قائل نیستید و فکر میکنید شماها بیشتر می فهمید و شما باید به جای ملت تصمیم بگیرید خبر لطفا منتشر کن
    • ایرونی A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
      14 68
      خدایی این لشکر سایبری رو خوب اومدی. فک کردن ملت ... .
  • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    واقعا سخنان ایشان شیرینه یه مساله مطرح میکنه بعد میفرمایید هم اری و هم نه، اری از این جهت نه از اون جهت و توجیه میکنه. خانواده ما بهش حساس شدن و هر وقت میاد توی تلویزیون همه جمع می شیم هر وقت به هم اری و هم نه میرسه همه شاد میشیم.
  • بی نام RO ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    یکی بیاد این آقارو از پریز بکشه لطفا....
  • سیدمهدی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    فکر نکنم حرفای بدی زده باشه حالا بحث هایی که الان راه افتاده رو کار ندارم ولی ایشون باشجاعت در مقابل بعضی از کارهای غلط در عزاداری مثل قمه زنی واستاد واز چندتا فرقه هم نام برد که متاسفانه تو همین قم خودمون هم دفتر دارن تو عراق که پرهستش یک سری از مخالفتهای رسانه ای که با ایشون میشه از طریق همین جریاناته
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    59 8
    ایشان هم با سواد و هم شجاع و دارای قدرت تجزیه و تحلیل مسایل هستند به همین دلایل ایشون باشجاعت در مقابل بعضی از کارهای غلط در عزاداری مثل قمه زنی ایستاد واز چندتا فرقه هم نام برد که متاسفانه تو همین قم خودمون هم دفتر دارن تو عراق که پره یک سری از مخالفتهای رسانه ای که با ایشون میشه از طریق همین جریانات است واگر کلام ایشان بدون غرض ورزی مورد توجه قرار بگیره بسیاری از مشکلات مملکت ما با کمترین هزینه بر طرف می شود
  • عباس A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    51 7
    رحیم پور ازغدی پروژه و دستور کار جدید خبر آنلاین و همفکرانش
  • kkkk IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    13 50
    اگه همه بیسواد باشند بخصوص روزنامه نگاران باید استاد آنها نیز کمی بیسواد باشد .
  • بهروز DE ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    2 0
    گر ااین حرفهای شما وزیبا کلام را مردم عادی بنویسند یا بگویند می شند ضدانقلاب وضد امنیت و می گیرند پس پس شما از انیت آزادید وسوپاپ تخلیه هستید