وزیر علوم احمدی نژاد: جبهه یکتا به انتخابات مجلس دهم ورود پیدا می کند

تسنیم نوشت: عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا از وروز این تشکل به انتخابات مجلس دهم خبر داد.

کامران دانشجو عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا با اشاره به آخرین فعالیت های تشکل متبوعش اظهار داشت: جبهه یکتا جبهه کارآمدی و تحول ایران اسلامی است که از وزرای دولت نهم و دهم تشکیل شده و نمی تواند نسبت به وضعیت کشور بی تفاوت باشد.

وی ادامه داد: جبهه یکتا در انتخابات مجلس در مسیر اصول گرایی و با گفتمان امام و انقلاب حتماً به همگرایی جریان اصول گرایی کمک می کند و نقش خود را در این انتخابات ایفا خواهد کرد.

عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه یکتا وارد انتخابات می شود، گفت: جبهه یکتا حتماً نقش خود را در راستای همگرایی اصول گرایان با گفتمان کارآمدی و تحول و امام و انقلاب ایفا کرده و حتماً ورود پیدا خواهد کرد و به همگرایی در اصول گرایی کمک خواهند کرد.

دانشجو با بیان اینکه جبهه یکتا نقش خود را در هر مقطعی که احساس کند می خواهد به گفتمان امام و انقلاب صدمه ای وارد شود، ایفا خواهد کرد، یادآور شد: انتخابات مجلس نیز یکی از همین موارد است. جبهه یکتا محال است نسبت به انتخابات مجلس بی تفاوت باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که جبهه یکتا برای ورود به انتخابات قرار است مجوز فعالیت بگیرد، گفت: ما یک جبهه گفتمانی هستیم و با همین جبهه گفتمانی کارآمدی و تحول و امام و انقلاب و خادم بی منت بودن برای ملت و از جنس مردم بودن نقش خود را در همگرایی اصول گرایان و انتخابات مجلس بازی خواهیم کرد.

عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا در پایان خاطرنشان کرد: چگونگی ورود به بحث انتخابات را در آینده خواهید دید.

17220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    4 0
    خادم بی منت بودن برای ملت بوسیله بورسیه های غیر قانونی