موسوی لاری: زمام کار اصولگرایان باید در دست ناطق باشد

انتخاب نوشت: رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: حضور سید حسن خمینی که فردی نو اندیش است برای حوزه واجب تر از حضور در خبرگان رهبری است.

عبدالواحد موسوی لاری با حضور در نمایشگاه مطبوعات درباره تحریم این نمایشگاه توسط برخی رسانه ها گفت: قرار است نمایشگاه عرصه ای بین صاحبان رسانه و مخاطبان باشد اما اینکه تعدادی از رسانه ها خودسانسوری کردند و نیامدند باید بپرسیم چرا نیامدند من هم در مورد علت عدم شرکت، توجیه نیستم، شاید بگویند با مدیریت مطبوعاتی دولت مشکل داریم و از طریق نیامدن حرفشان را بزنند.

وی افزود: من معتقدم آنهایی که از روش مدنی برای نشان دادن اعتراضشان استفاده می کنند نباید مورد عتاب قرار بگیرند اما اینکه نیامدند بهتر شد یا باعث شد فکر کنند که تافته جدا بافته هستند چیزی است که باید بعدا ارزیابی کرد.

موسوی لاری درباره شورای هماهنگی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس گفت: اینکه در آستانه انتخابات، شورای اصلاح طلبان برای سر و سامان دادن به کاندیداها تشکیل شود اتفاق کاملا طبیعی است. البته اینکه اصلاح طلبان بخواهند کرسی بیشتری داشته باشند هم طبیعی است چرا که فکر می کنند فکرشان کارسازتر از طرف مقابل است.

وی ضمن رد کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس گفت: ناطق نوری جزو نیروهای خوشنام در حوزه مسایل مختلف بوده و هست و مسئولیت مقننه را نیز قبلا به عهده داشته است. امیدوارم زمام کار اصولگراها دست ناطق باشد چون فرد عقل گرا و منطقی است که منافع ملی را می شناسد و برای آن ارزش قایل است.امیدوارم ایشان در انتخابات مجلس حضور یابد اما شنیده های من غیر از این است و او با وجودی که در صدد فعال کردن جریان اصولگرا است اقدامی برای کاندیداتوری مجلس نخواهند داشت.

موسوی لاری در ادامه در رابطه با کاندیداتوری سید حسن خمینی در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: به نظر من، جناب سید حسن خمینی برای خبرگان کاندیدا نشود چرا که فکر می کنم حضور ایشان که فردی نو اندیش هستند برای حوزه واجب تر از حضور در خبرگان رهبری است و ترجیح من این است در حوزه علمیه به درس و پژوهش برسند اما به هر حال وی فردی خوش فکر است و می تواند موفق باشد.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =