خبرگزاری میزان به نقل ازفرمانده نیروی زمینی سپاه نوشت: اقدامات مردم‌یاری سپاه عامل اصلی ایجاد امنیت است و اگر مردم دغدغه اشتغال و معیشت نداشته باشند هیچکس نمی‌تواند ‌مشکلی در استان سیستان و بلوچستان ایجاد کند.

س، سردار محمد پاکپور صبح امروز در همایش افتتاح و رونمایی از یک هزار و 235 ‌پروژه عمرانی و 3 هزار و 300 پروژه اقتصاد مقاومتی که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار کرد: همراهی با مردم یکی از ارکان اصلی سپاه است.


فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: انتقال سردار شهید شوشتری به سیستان و بلوچستان و راهبرد مردمی ایشان بهترین راهکار تامین امنیت در این منطقه بود.

این مسول ادامه داد: بومی کردن امنیت با کمترین یگان‌های نظامی و با سازماندهی مردم منطقه و استفاده از این ساختار اجتماعی امروز به وضوح در این منطقه دیده می‌شود.


وی گفت: از دوران عشایر استان دسته‌های رزمی را سازماندهی کردیم و همین بسیجیان بومی منطقه عامل اصلی امنیت مطلوب در منطقه است.

سردار پاکپور بیان کرد: حرکت‌های تروریستی که گاهی رخ می‌دهد در جوار مرزهاست و نمی‌تواند به داخل استان سیستان و بلوچستان نفوذ کنند.


وی با بیان اینکه ‌مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی از دیگر اقدامات مهم سپاه ‌در سیستان و بلوچستان‌است که سردار شوشتری بنای آن را ایجاد کرد، ادامه داد: ‌ایشان با دغدغه‌ خاصی مشکلات این استان را در تهران پیگیری می‌کرد و همانگونه که همرزمانشان امروز دارند به خوبی این راه را ادامه می‌دهند و آهنگ این اقدامات در چند سال اخیر بیشتر شده است.

سردار پاکپور تاکید کرد: 18 بیمارستان تخصصی در این منطقه راه‌اندازی شده و به دنبال آن 780 هزار نفر درمان شده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: اقدامات مردم‌یاری سپاه عامل اصلی ایجاد امنیت است و اگر مردم دغدغه اشتغال و معیشت نداشته باشند هیچکس نمی‌تواند ‌مشکلی در این استان ایجاد کند.

این مسول بیان کرد: اگر امنیت به وجود آید همه سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی، تجاری و فرهنگی به این منطقه سرازیر می‌شود و دولت با اقداماتی که در دستور کار دارد زمینه را برای ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذار در این منطقه فراهم می‌کند.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477608

برچسب‌ها