مهر نوشت:محسن مهرعلیزاده در بازدید از غرفه مهر در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها و در گفتگو با خبرنگار این رسانه، با اشاره به برنامه جریان اصلاحات در آستانه انتخابات مجلس، اظهار داشت: هدف اصلی اصلاح‌طلبان تشکیل مجلسی است که عقلانیت و نگاه کارشناسی بیشتری در آن حاکم باشد و از دولت نیز حمایت کند، چرا که اصلاح‌طلبان معتقدند انتخاباتی که در سال ۹۲ انجام شد، در نتیجه این همفکری‌ها و همسویی‌ها نتیجه مثبتی گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز باید مجلسی تشکیل دهیم که طرفدار کار و تلاش و عقلانیت باشد و از این هیاهوها در آن خبری نباشد تا علاوه بر حمایت از دولت، نقد منصفانه و هدایت دولت را هم در برنامه داشته باشد.

این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به تشکیل شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات، گفت: با تشکیل این شورا تمام طیف‌های اصلاح‌طلب از جمله اعتدالیون در این جمع حضور دارند و نگاه ما این است که لیست واحد داشته باشیم و به نظر من لیست واحد، رمز پیروزی قطعی ماست.

مهرعلیزاده تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا به این نقطه برسیم و اینکه تا چه اندازه به موفقیت برسیم، خدا می‌داند؛ اما تلاش ما این است که به این سمت و سو حرکت کنیم و احساس می‌کنم که موفق نیز خواهیم شد.

وی همچنین در واکنش به دیدگاه‌های برخی گروه‌های موجود در جریان اصلاحات از جمله کارگزاران و تلاش آنها برای مطرح کردن اشخاصی همچون ناطق نوری در مقابل عارف، اظهار داشت: این مطالب عمدتاً صحبت‌های فردی بوده و من در جریان آنها هستم؛ هیچ‌گاه نه کارگزاران و نه حزب دیگری بر روی فرد خاصی به عنوان سرلیست یا رئیس مجلس آینده صحبت نکرده‌اند و عمدتاً اشخاص به صورت فردی اظهارنظر کرده‌اند که به یک جریان خاص معطوف بوده است و رسانه‌ها نیز آن را به عنوان نظر آن حزب مطرح کرده‌اند.

رئیس سازمان تربیت‌بدنی دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شورای عالی اصلاحات همه احزاب اصلاح‌طلب از جمله کارگزاران، اعتدال و توسعه، ندای ایرانیان و دیگر احزاب حضور دارند.

مهرعلیزاده همچنین درباره توصیه خود به دولت در برگزاری انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: واقعاً همه ما این توقع را داریم و انتظار داریم که همان‌گونه که دولت اعلام کرده که قانونمدار است، در عملکرد و اجرا با دقت کامل و بدون جانبداری اقدام کند و به حضور پرشور مردم فکر کند و در مجموع پافشاری داشته باشد که سایر نهادها نیز بر اساس قانون حرکت کنند.

وی تصریح کرد: اگر دولت بر اجرای قانون توسط خودش و دیگر بخش‌ها پافشاری کند، مهمترین وظیفه خود را انجام داده است.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =