ایسنا نوشت: قائم مقام حزب اعتماد ملی تصریح کرد: عارف بیشترین شانس را برای سرلیستی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آینده دارد، همچنین وی برای مدیریت مجلس آینده دارای شانس و شایستگی است.

حجت الاسلام رسول منتجب نیا ببا تاکید بر لزوم ائتلاف هواداران دولت و اصلاح طلبان در انتخابات آینده ملس تاکید کرد:‌ جدا شدن اصلاح طلبان و هواداران دولت از یکدیگر به زیان هر دو است و صلاح در این است که اصلاح طلبان و هواداران دولت در انتخابات آینده وحدت داشته باشند ولو اینکه این وحدت تاکتیکی باشد.

وی با بیان اینکه روحانی از زمان تبلیغات انتخاباتی شعارهای اصلاح طلبانه سر داده است یادآور شد :البته اینکه زیر مجموعه هم از این مسائل تبعیت و این شعارها را اجرا می‌کند یا خیر موضوع دیگری است اما گفتمان آقای روحانی گفتمان اصلاح طلبانه بوده و مردم هم به همین گفتمان رای دادند اگر روندی که تاکنون دنبال شده، ادامه یابد گفتمان اصلاح طلبی در مجلس آینده نیز غلبه خواهد کرد و شعارهای آقای روحانی جلوه بیشتری در مجلس خواهد داشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب رقابت را شرط لازم انتخابات عنوان و خاطر نشان کرد: اگر رقابت نباشد انتخابات هم معنا ندارد البته گاهی نسبت ها تفاوت می‌کند . در شرایطی اصلاح طلبان ممکن است اکثریت را داشته باشند و زمان دیگری هم ممکن است عکس آن اتفاق بیفتد اما در شرایط کنونی در فضای جامعه اقبال بیشتری به اصلاح طلبان وجود دارد و آن‌ها شانس بیشتری برای حضور در مجلس دارند.

وی درباره احتمال حضور افراطیون در مجلس آینده نیز گفت: به دلیل بداخلاقی هایی که افراد کردند و به خواست مردم پشت کردند مردم به آن‌ها جواب می‌دهند و جواب آن‌ها پای صندوق های رای خواهد بود.

قائم مقام حزب اعتماد ملی درباره نقش و حضور محمدرضا عارف در انتخابات آینده نیز اظهار کرد: برداشت من این است که دکتر عارف بیشترین شانس را برای سرلیستی اصلاح طلبان در تهران دارد و از شایستگی لازم هم برخوردار است.

منتجب نیا درباره گزینه اصلاح طلبان برای ریاست مجلس نیز تصریح کرد: این موضوع بستگی به این دارد که چه کسانی در انتخابات رای بیاورند. قطعا کسی که در بین نمایندگان اصلح است باید برای مدیریت انتخاب شود اما الان گمان من این است که آقای عارف در این مجموعه شانس و شایستگی بیشتری برای مدیریت مجلس دارد.

64213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =