مهر نوشت: امیر برخور گفت: نیروی الهی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در هر زمانی که مصلحت اقتضا کند، با اقتدار کامل، آمادگی دفاع از میهن اسلامی، قرآن و مردم را دارد.

 امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه اختتامیه سی و پنجمین مسابقات قرآنی نهاجا در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول، آمادگی نیروهای مسلح جمهوی اسلامی ایران را در اوج خود خواند و گفت: نیروی الهی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در هر زمانی که مصلحت اقتضا کند، با اقتدار کامل، آمادگی دفاع از میهن اسلامی، قرآن و مردم را دارد.

امیر برخور انس و مودت کارکنان نیروهای هوایی با قرآن را موجب بصیرت، تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی و مبارزه با استکبار خواند و افزود: نیروی هوایی مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، درس استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را از قرآن آموخته و با مسلح شدن رزمندگان و خلبانان به سلاح قرآن، در مقابل مسکتبران جهانی با قدرت و قوت مبارزه خواهد کرد.

امیر برخور گفت: نیروی الهی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در هر زمانی که مصلحت اقتضا کند، با اقتدار کامل، آمادگی دفاع از میهن اسلامی، قرآن و مردم را دارد.

وی، روحیه شهادت طلبی را رمز قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خواند و ادامه داد: شهادت در راه با پُر عزت آرمان های انقلاب اسلامی موجب افتخار همه رزمندگان نیروهای مسلح است و خلبانان تیزپرواز ما نیز با آشنایی بیشتر به آموزه های قرآنی در میادین سخت نبرد آماده تر از گذشته هستند.

64213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =