ایسنا نوشت: وکیل‌مدافع علی مطهری گفت:‌ امروز آخرین جلسه دادگاه حادثه دانشگاه شیراز در شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شیراز برگزار و ختم رسیدگی اعلام شد.

مصطفی ترک‌همدانی با بيان اينکه علي مطهري در این جلسه موکلم حضور داشته و توضیحات لازم را در دادگاه ارائه داده است، افزود: جلسه دادگاه از ساعت 8:30 صبح آغاز و تا بعد از ظهر به طول انجامید. پس از اخذ لوایح، نسبت به این پرونده اتخاذ تصمیم می‌شود.

وی از بیان جزئیات بیشتر درباره جلسه دادگاه موکلش خودداری کرد.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس بعد از ظهر دوشنبه 18 اسفند 93 برای سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر سفر کرده بود که در آنجا مورد حمله افرادی ناشناس قرار گرفت.

پس از اعلام شکایت علی مطهری از عاملان این حادثه، به جریان افتادن پرونده و ارسال آن به دادگاه، اولین جلسه رسیدگی به پرونده موسوم به حادثه دانشگاه شیراز، روز سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ در شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شیراز به صورت غیرعلنی برگزار و طی آن اظهارات سه نفر مرتبط با دانشگاه شنیده شد.

در جلسه دوم این پرونده که دوشنبه 26 مردادماه 94 در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد، 11 متهم حضور داشتند. در این جلسه دفاعیات دو نفر از متهمان مرتبط با دانشگاه مطرح شد. چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ روز برگزاری سومین جلسه دادگاه حادثه دانشگاه شیراز بود؛ جلسه‌ای که از ساعت 8:30 صبح تا 4:30 بعد از ظهر بدون تنفس برگزار شد تا وکیل مدافع علی مطهری طولانی‌ترین جلسه دادگاه را در پرونده حادثه دانشگاه شیراز تجربه کند. در این جلسه از 8 متهمی که قرار بود، تفهیم اتهام شوند 5 نفر شرکت کردند و 3 نفر دیگر غایب بودند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =